sobota, 16 stycznia 2010

ferie.

3 komentarze :
 
Postanowiłam kolejny raz, ale mam nadzieję, że ostatni zacząć tego blogspota. Jakieś postanowienia?
Będę pisać troszeczkę po angielsku, ale znowu nie będę się rozpisywać itd. ^^
Będę tu zamieszczać więcej notek o fashion, czyli np. jak byłam ubrana, co zakupiłam itd. i nie będzie on przeznaczony żeby się czymś chwalić, po prostu uwiecznić tu mój styl, a przyjemniej drogę do niego :)
Czasami też pokażę Wam coś ode mnie, ale to już będą niespodzianki ^^

A więc co u mnie?
Nasze województwo wielkopolskie ma teraz ferie <3
Czas wolny i powiem Wam, że jestem bardzo zadowolona z tego, że mamy je jako pierwsi.
Ogółem siedzę sobie teraz w górach u rodziny. W poniedziałek wyjeżdżam do taty do Gorzowa, w czwartek wracam do Poznania gdzie będzie kręcona reklama surówek Grześkowiaka (nie śmiejscie się, trzeba jakoś zacząć a to zapewne fajana przygoda ^^) nocka z moimi BFFsami, a w następny poniedziałek obóz taneczny kierunek Karpacz i Praga! Już się nie mogę doczekać. Za pewnie nie długo pokażę Wam coś bardziej konkretnego itd. Do zobaczenia ;*


Translation: So I thought that I'll start agine with blogspot. I know that's a little crazy, but I hope that this time will be last :) Sorry for my english, isn't perfect, but I'll try to be the best I can. This time I've orders - more fashion, more pics "how I look today", what I bought, my list "must have" and much, much more! And more about my style or how I try to have my style :)

Ok, so now something what happend in my life :) So now I've winter's holiday n I'm in my grandparents's home in polish moutains. Is really sweet n familial. I have plans for next day? Yes, I have! Now I'm in polish moutains Karpacz, in Monday I'm going to Gorzow Wielkopolski, to my dad, on Thursday, I'll come back home to Poznan where I'll play in advertising (commercial)!! Per week on Monday while I'm going to a dance camp in Prague and Karpacz! Soon I'll show you something more about me, my style n how I look ("fresh", new pics)!

Check that look on lookbook and comment or hype him! HERE!

xoxo, $andra <3

3 komentarze :