środa, 20 stycznia 2010

Glam Pop.

5 komentarzy :
 

Nowa piosenka Mariny Łuczenko "Glam Pop" nie jest taka zła.. Ogółem nie przepadam za tą dziewczyną, ale piosenki naprawdę da się słuchać. Teraz przebywam u taty w Gorzowie. Dziś miałam iście domowy dzień. Ale nie było tak źle, nawet fajnie - jeden dzień całkowicie w domu.
New song's Marina Łuczenko "Glam Pop" isn't so bad. I thought that will be worse, but is not too bad.. I don't like so much this girl, but song is good so You can listen!
Strasznie nie lubiałam poprzedniego układu strony czy tam szablonu, więc go zmieniłam. Mam nadzieję, że teraz wygląda porządniej, ale obiecuję wam, że jeszcze wiele się tu zmieni, więc moi drodzy czekają zmiany na blogu :)
I really didn't like older look's blog so I've new. I hope that's U like it, but I want more change soo be ready for something new :)
Sprite, Nic Nac, laptop taty na laptopie moim, kot taty Gratis.
Sprite, Nic Nac, dad's laptop on my, dad's cat Gratis.
Jutro powracam do Poznania. Zresztą przede wszystkim dlatego, że w piątek mam grać w reklamie. Jestem strasznie podekscytowana co z tego wyjdzie. 
Tommorow I'll come back to my home, in Poznań. Why? Because I must be in Friday in Poznań, I'll play in commercial. I'm so so happy! I can't wait for that, but I'm a little stressed too. When I was younger I all the time dreamed about my future job like actress. :) Maybe now I've chance to be, I know I'm a little stupid, but that's only dream :) why not?

xoxo, Sandra ;*


5 komentarzy :

  1. you're gorgeous.
    and you're cat is divine.

    barcelonaisthenewblack.com
    barcelonaisthenewblack.com
    barcelonaisthenewblack.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh thank You! :*
    I'll check ur blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. boże jaka Ty jesteś piękna. aż mi głupio, że mnie to zawsze mówisz :< genialna wręcz. + kocham koty + http://btemplates.com tutaj jest strasznie dużo fajnych skórek na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. + zapomniałam jeszcze o reklamie napisać: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA musisz się koniecznie pochwalić i napisać w jakiej! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję ;*
    Ale Ty na serio jesteś piękna.. gdybym tak nie uważała to bym tak nie pisała :P

    W jakiej? surówki Grześkowiaka
    Ale wiesz jakoś trzeba zaczynać xD

    OdpowiedzUsuń