sobota, 23 stycznia 2010

You wanna love?

1 komentarz :
 

Dziś dodam trochę zdjęć z moją malutką, o 13 lat młodszą siostrzyczką :) Zdjęcia pochodzą z tego tygodnia, więc są dość świeże :) Co dziś porabiałam? A więc od początku.. obudziłam się o 4, bo nie mogłam spać :( tak czy siak musiałam dość szybko wstać, bo robiłam zdjęcia mojej koleżance Madź. Przy okazji byłam na małych zakupach i zakupiłam długo oczekiwaną, wypatrywaną, dużą torbę, czerwone usta jako portfel czy też mini kosmetyczkę, spódniczkę! Zresztą zaraz wszystko zobaczycie.
Teraz ide sprzątać pokoik, potem filmik.
 A jutro kulig, sanki, na których nie byłam od chyba 5 lat :) Będzie miło, a jak!

So today I will add some pics with my little sister Amelia :) She's 3 years old! All pics are new, from this week. What I did today? I woke up at 4AM! I don't know why.. I just couldn't sleep and I sleeped only 4 hours so I'm a little tired. Anyway I just had today pics shoot with my friend Magda, but by me ^^ I was in Stary Browar so I was on a little shopping.. I bought my dreamed n big bag, purse look like big red lips and skirt. But You will see on photos!
Now I'm going to clear up my room and next watch movie. Tommorow I'll go to sleigh ride and sled, I don't remeber when I wan on sled? Something like 5 years ago :)


My little lady Amelia :)


Dad, sis Amelia and me.

Me, pic by my little sister!


Hand!
watch BABY-G CASIO
rings H&M

SHOPPING! What I bought?

purse red lips H&M
bag H&M
skirt ZARA
mirror look like a diamond H&M

In next post I'll add more pics from today n my looks! Check my lookbook :)

xoxo $andra ;*

1 komentarz :

  1. Thanks for your marvelous posting! I definitely enjoyed reading it, you will
    be a great author.I will be sure to bookmark your blog and definitely will come back later in life.

    I want to encourage you to ultimately continue your great posts, have a nice morning!
    Here is my blog post ; kreditkarte trotz negativer schufa

    OdpowiedzUsuń