poniedziałek, 8 lutego 2010

Because I love France!

10 komentarzy :
 
Dziś byłam chora i zostałam w domu. Przygotowałam dla was jednak dwie stylizacje, teraz zobaczycie jedną.
Mam nadzieję, że jutro już pójdę do szkoły. Muszę się jeszcze pouczyć, więc nie będę za bardzo się rozpisywać.. mam nadzieję, że przypadnie wam do gustu. :) 
Kocham Francję, chcę tam żyć.. może w przyszłości ^^ Naszyjnik wieża Eiffla od mojej przyjaciółki Gaby na zeszłoroczne urodziny :) Kocham GO!
________
Today I was in home all day because I'm sick. Special for You guys I've new look. I hope that tommorow I'll go to school.. I must study now, so I just put here new pics. I hope that You like it :)
I want say that I love France, I want live in France, maybe in future :D Necakle is from my BFF Gaby for my Bday last year :) I love HIM!
 
 
necakle Eiffla - gift from my BFF for my bday last year
fur hat (mum) - H&M
cardigan - C&A
tank top - ZARA
jeans - BERSHKA
shoes - VERO MODA
watch - BABY-G CASIO

HERE! my new look on lookbook.nu! CHECK :)
xoxo Sandra ;*

10 komentarzy :

  1. ojjejeje dziękuję Ci ;*
    I kto to mówi xD

    OdpowiedzUsuń
  2. cool necklace!

    http://x-ilovefashion-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. really cool pictures, you look cute! x

    OdpowiedzUsuń
  4. that hat is to cute.
    youre super pretty with that darling smile!
    xoxoxoxox

    OdpowiedzUsuń
  5. thank You all so much agine :) ;*
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Do Betty Ci daleko...

    OdpowiedzUsuń