wtorek, 16 lutego 2010

Can I be your paparazzie?

3 komentarze :
 
Powiem jedynie tyle, że znów jestem chora. Czuję się dość słabo.. Nie wyglądam na tyle dobrze i nie czuję się na siłach by robić nowe zdjęcia.. Postaram się jutro, ale nie obiecuję. Tymczasem pokażę Wam więcej zdjęć z jednej z moich sesji, które odbyły się w grudniu. Płaszczyk kupiłam także jakoś na początku grudnia, kiedy go pierwszy raz zobaczyłam - zakochałam się. Chodziłam za nim dość długo, pierwszy raz ujrzałam go w Gdańsku, potem w Krakowie, aż ostatecznie kupiła go w moim Poznaniu. Jestem z niego zadowolona :) TUTAJ macie look na lookbook.nu ;) I dodam, że dziś zamówiłam u VinatgeFanka cudny naszyjnik z Forever21 i zapewne wam go niedługo pokażę :)
_______________
I can say only that I'm sick agine, I feel really not good.. I'm in home now. I don't look good too and I just don't want to do new photos.. I know crazy sentence. Maybe tommorow I'll do some pics, but I can't promise. Soo.. now I just want to show you, some my pics from December. That coat I bought in December too.. I remember when I first time saw him.. Just fall in love with that coat. I just love him! HERE you can check look with that coat on lookbook.nu. Soon I'll show you my new necakle from Forever21. :)
 
coat H&M

xoxo Sandi <3
P.S. Thank you ALL so much for comments ;)

3 komentarze :

  1. piękna, powiedz Ty co z tą reklamą Twoją? :))

    OdpowiedzUsuń
  2. O wspomnę coś w następnym poście ;)
    Ogółem reklama leci na międzynarodowe targi do Berlina i później może być puszczana nawet w TV w Niemczech i może potem w Polsce ;)
    Ogółem świetna przygoda i jak będą nowe projekty to powiedzieli, że nawiążą współpracę :D
    ;*

    OdpowiedzUsuń