czwartek, 11 lutego 2010

Darling, you're womanizer!

13 komentarzy :
 
 Oszaleję zaraz! Mam mnóstwo pracy w szkole, przez cały czas muszę się uczyć :( Kiedy byłam chora przygotowałam dla was zdjęcia z "lookami", mam nadzieję, że spodobał wam się poprzedni post z look'iem. Ten jest troszeczkę na wiosnę czy lato. Nie mogę się doczekać lata! Nie cierpię gdy za oknem jest zimno, pada śnieg.. Nie pamiętam kiedy było tak zimno w tej części Polski, a mieszkam na granicach/obok Poznania. No dobra jestem zajęta, więc muszę uciekać i się pouczyć na jutrzejsze sprawdziany i kartkówki.. Ale przed tym chciałam wam powiedzieć, że mam coś specjalnego na Walentynki, oczywiście chodzi o look, nawet z dziś :) Jakoś nie przepadam za tym świętem, ale mimo wszystko mam coś dla was :) A i dziś jest tłusty czwartek! Zjadłam już dziś jednego pączka, a mama zapowiedziała mi, że zamówiła całe pudełko pączków!!! Boję się tego, ale dziś już najwyżej nie zjem, bo jest po 18.. Jestem wegetarianką i staram się zdrowo odżywiać i nawet nie jem po 18! Nawet nie dla odchudzania, ale dla zdrowia, bo zawsze mnie bolał brzuch jak jadłam coś późno, ale nie ważne :P idę się pouczyć..
 __________________________
I'm going crazy right now! I've a lot of work in school, I all the time must study :( When I was sick I did some pics for you guys, I hope that you like past post and this too. This look is a little for spring or summer. I can't wait for hot day! REAL! I hate when is cold like now.. I don't remeber when was soo cold here in that part of Poland. I'm a little busy and I'm going to study.. I want say that I've something special (look) for Valentine's Day.. I don't like this "special day", but I've something :) Oh and another thing for today is .. that in Poland TODAY is a day call something like "fat Thursday".. everyone must  eat a donut for lucky for this year! I already ate, but my mom has to bring a whole box of donuts .. I'm fear a little! But I think that I'll eat tomorrow, because I am a vegetarian and I try to eat healthily and don't even eat after 18 o'clock :) I know crazy, but it suits me!

OH! And I want say big, huge THANKS for all how checking and comment my past post! Thank you soo much!
Check my look on LookBook.nu HERE!
xoxo Sandi ;*

13 komentarzy :

  1. świetna ta ramoneska!;)
    ucz się, ucz.. a jutro same 5 będą;)

    OdpowiedzUsuń
  2. spr. cholernie trudny! mam nadzieję, że mi jakoś pójdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dasz radę!
    próbowałam dodać cię do obserwowanych.. i mi się udało;) mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko!

    OdpowiedzUsuń
  4. o dziękuję i pewnie, że nie mam nic przeciwko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam się świetna ramoneska, w ogóle ramoneski są <3.

    i zazdroszczę Ci włosów są śliczne, tak jak twoja buźka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, ta ramoneska jest bardzo ciekawa, zgadzam się że masz fajne włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  7. the name of the blog is apropriate)) u're so sunny))
    nice leather jacket!
    tnx for visiting my blog! hope to see you there again!))

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! aaw.. thank You soo much, that's so nice ;) I'll try to visit your blog agine. :)
    Dziękuję wszystkim bardzo ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! ale ta ramoneska bd mi się po nocy śniła, świetna jest!

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz piękne włosy i bardzo fajny styl, będę obserwowac:)

    OdpowiedzUsuń
  11. skąd taka świetna ramoneska?! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo! A ramoneska.. jak nigdy nie wchodzę do C&A tak teraz weszłam i proszę bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń