wtorek, 2 lutego 2010

ferie i po feriach.

3 komentarze :
 
skirt ZARA
shirt H&M
heart earring H&M. 

Troszkę musiałam się zmobilizować do tego by napisać notkę, a więc dziś będzie krótko i na temat.
Jak ferie? A więc pierwszy tydzień wicie jak wyglądał, natomiast drugi całkowicie spędzony na obozie tanecznym Born to Dance w Pradze i Kowarach/Karpaczu! Jakby ktoś nie wiedział, to ja tańczę Hip Hop L.A. :)
Było naprawdę wiele treningów i choć na początku były zakwasy to teraz tak się przyzwyczaiłam, że czasami jest mi ich za mało. W ciągu tygodnia mam tylko 2 (wtorki i czwartki). Tak nawiasem mówiąc czeka mnie niezła harówka do kwietnia w szkole! Ale dam radę :) Ja tym czasem mykam i pokażę wam troszkę zdjęć z wyjazdu... nie zbyt FASHION, ale już niedługo przygotuję dla was coś specjalnego, nawet na konkurs na LOOKBOOKu z H&M <3 Kocham ten sklep, a więcej dowiecie się później :) 
 
I little had to mobilize to write this note, so today will be short and on topic. How my winter's holiday? First week ... U can know from my past notes, and the other completely spent at the camp dance Born to Dance in Prague and Kowary / Karpacz! If someone doesn't know, I dance Hip-Hop LA:) It was really much work, but I love it! Within a week I only have 2 dance lessons (Tuesdays and Thursdays).  I've a lot of work in school for April! But I will give advice:) Now I must go, but l'll show you photos from the trip, they aren't FASHION, but soon you prepare for something special, even in the competition for LOOKBOOK.nu with H&M! I love this store, and you will can learn more later :)

xoxo Sandi! ;*

my firend Pati, my trener Adam and me :)
 
Prague

P.J.'s Party! :)

P.S. and agine I want change layout, this aren't good for me :P

3 komentarze :

  1. hej. ciekawy blog;) choć muszę przyznać, że bardzo mi kogoś przypominasz tylko sama nie wiem kogo;p dziwne. heh
    aneta.

    OdpowiedzUsuń
  2. jak sobie przypomnisz to jestem ciekawa kogo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. własnie nie wiem kogo hehe ale wydaje mi się jakbym gdzieś cię widziała. może to tylko jakiś zbieg okoliczności;)

    OdpowiedzUsuń