środa, 3 lutego 2010

Inspiracje!

2 komentarze :
 
My room will have french style :P
Jestem chora, więc zostałam choć na jeden dzień w domu. Coś mnie bierze, ale mam nadzieję, że jutro już będzie ok, bo mam trening. Jak nie pójdę do szkoły to i na trening - coś za coś. 
A więc jestem chora co oznacza również, że nie wyglądam najlepiej na zdjęcia dlatego dodam kilka zdjęć inspirujących mnie :) Mam nadzieję, że się spodobają i chcę zaznaczyć, że zdjęcia znalezione zostały w Intranecie. Nie tylko "fashion", parę jest np. pokoi, bo już zaczynam myśleć o wyglądzie mojego pokoju.. przeprowadzam się za rok, to wiele czasu, ale chcę być przygotowana dobrze i chcę by mój pokój wyglądał super!
I'm sick, so I'm in home. I hope that tomorrow will be ok. Tommorow I want go to hip hop lesson! So I am sick which also means that I don't look the best on the pictures so I'll add some photos of inspiring me:) I found pics in the Intranet. Pics will be not only fashionable, a pair of rooms is, for example, because I  start thinking about the look of my room ..I'll carry out a year, that's a lot of time, but I want to be prepared well and I wish that my room will look great!
All pics from WeHeartIt

2 komentarze :

  1. Fajny blog i jesteś baaardzo fotogeniczna :) Świetne stylizacje. Dodaję Cię do ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  2. The scope of the broadcast center is really wide and each and every member will be able to browse about
    your advertisement. Read about Search Engine Optimization
    and Corporate Training On AMELCS. Webmasters and website
    owners are forced to constantly seek the best new products in order to keep up with their competitors,
    visitors, and ever emerging new technologies.
    My page wicked article creator

    OdpowiedzUsuń