środa, 3 lutego 2010

Old pics.

25 komentarzy :
 

Postanowiłam jeszcze raz napisać. Tym razem chciałabym Wam pokazać moją sesję bodajże z października. Zdjęcia wykonała moja kumpela Patrycja. Mam nadzieję, że wam się podobają, a już planuję jakieś nowe zdjęcia ze stylizacją "fashion". To już niedługo! 
__________
I decided to write again. This time I want to show you my session perhaps from October 2009. Photos made my friend Patricia. I hope you like them, and I already planning some new photos from the stylization "fashion". That's soon, I promise!

xoxo Sandi ;*

25 komentarzy :

  1. such a nice / intersting blog =)

    keep going on, I will visit u soon ;)


    Hope u visit me back
    & feel free to follow me =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank You! I'm happy n glad that's u like it :)
    I'll check ur blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba :)
    Jesteś fotogeniczna, zazdroszczę ci.

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm... cieszę się ;)
    Dziękuję Ci bardzo ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty masz 15 lat? Jestem w szoku. Oczywiście pozytywnie :)Wyglądasz super, bardzo fotogeniczna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No rocznikowo 16 :P w lipcu. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna sesja ;) jesteś piękna i wyglądasz na zdecydowanie więcej lat :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow jesteś piękna! Zdjęcia są genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rocznikowo mam 16 :D Chcę podkreślić, że stylizacja na potrzeby sesji :P Nie palę, bo nie lubię zresztą nigdy nie próbowałam.. już gdzieś to pisałam, a na LOOKBOOKu :)

    Dziękuję wam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. mimo to z twarzy wyglądasz na dużo straszą ; ]

    OdpowiedzUsuń
  11. a nie wiem xD może..
    nie wiem jak mam to traktować czy jako komplement czy też nie xD

    OdpowiedzUsuń
  12. niesamowite zdjecia:) bardzo ładnie na nich wyszlas;p

    OdpowiedzUsuń
  13. i like the first picture , especially the background

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful girl!
    http://cannibalsfind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna jak Ty cudownie wychodzisz na zdjęciach. :)
    ta sesja jest rewelacyjna.!!

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia,ciekawy blog ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. love the lipstick shade!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję wszystkim po raz kolejny ;)
    Thank you all so much, agine ;)

    OdpowiedzUsuń