poniedziałek, 22 lutego 2010

Skąd mam na głowie nieba ślad?

9 komentarzy :
 
 Jak wiecie przez ostatni tydzień byłam chora i siedziałam sobie w domku.. Nadszedł czas powrotu do szkoły. Nie cieszę się wcale, że muszę wrócić.. Właściwie to ja wróciłam. Dziś na dzień dobry kartkówka z historii, praca klasowa z polskiego, sprawdzian z fizyki. Co na jutro? Jutro mam kartkówkę z religii (tak z religii na temat chrztu ;/), zaległy sprawdzian z matmy. Nie no po prostu bosko. Ale jeszcze troszeczkę i mam weekend! W weekend jadę do taty, do Gorzowa! A tak ogółem to czekam na cieplejsze dni.. będzie można zrobić jakieś fajne sesje (lepsze zdjęcia ze stylizacjami :)), krótkie spodenki, wychodzenie bez kozaków i grubych kurtek, wychodzić z domku na dłuższe spacery z przyjaciółkami :) Och.. już czuję zapach wakacji, a ja za sobą także będę miała testy gimnazjalne. Moja koleżanka obliczyła dziś, że pozostało nam 60 dni nauki, tak więc oby do lata moi drodzy! A przynajmniej do weekendu :D Czeka mnie wiele zabawy, a w tym gokarty xD
___________
As you know, in last week I was sick and sat in home .. It is time to return to school. I'm not sooo happy that I must come back to school .. Actually I came back. Today I had a mini test from history, working class of the Polish and test in physics. What's for tomorrow? Tomorrow I'll have a test with religion (yess, from religion of the baptism;/) and test of math. GERAT! But even a little bit and we will have a weekend! In that weekend I'll go to dad, to Gorzow! And I  waiting for warmer days .. I'll can do some nice sessions (with better look's pictures:)), shorts, going out without boots and thick jackets, leave the house for long walks with best friends :) Oh .. now I feel the smell of summer. My friend from class calculated today that left us 60 days of science, so I can't wait for summer my dear! Oh and for weekend too :D I can't wait! I'll have a lot of fan!

Here you have a look from today. Simple and comf. because I had a lot of work today! 
Prosiłam mamę o nowa mascarę od MAC'a a i budzę się dziś rano i mam dwie. Dwie dała mi swoje, bo nie używała, a jedna równie nowiutka ;)
xoxo Sandra!

9 komentarzy :

  1. świetny portret.
    bardzo podoba mi sie Tqoj blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, żyję też tą nadzieją ;)
    Jeździsz dla rozrywki, czy 'zawodowo'? ;> Moja przyjaciółka jeździ 'zawodowo'. Chyba sama się w końcu skuszę. ';)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeżdżę zupełnie dla rozrywki, lubię sobie pokierować i nacisnąć gazu widząc, że nic nie rozwalę ;)

    Dziękuję bardzo!
    xo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, pierwsze zdjęcie bardzo fajne :) Kisiel...? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tak, tak kisiel. Przez ostatni czas miałam dość dużego fioła na punkcie przetworów w proszku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa twoj usmiech♥ !

    strasznie podonbaja mi sie twoje outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  7. many many nice pictures!!! :D keep up you'r good work!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję wam bardzo, to miłe kiedy choć tyle komentarzy się czyta, ale jak miłych :)
    Thank you Ida :*

    OdpowiedzUsuń
  9. While it is NOT fоr pеople who need ѕpace lіke mе.

    Rather then just buу strivectin SD, was the ѕlight tingle from thе nerveѕ and the patіеnt with ѕignifіcant pulmonary comрromise, it wears off as the day Ӏ
    waѕ injeсted it worκed fabulously.
    Here is my web page - botox sydney

    OdpowiedzUsuń