niedziela, 14 lutego 2010

Valentine's Day.

8 komentarzy :
 
Dziś mamy Walentyki, więc tylko złożę wam życzenia w postaci "Życzę wam dużo walentynek :)". Nie jestem jakąś wielką fanką tego dnia, ale mam nadzieję, że będzie dla was wesoły.
Today is Valentine's Day. So I want wish you guys something like that: "I wish you a lot of valentines" :) I'm not huge fan of that day, but I hope that you will have fun :)
Look was on LookBook, but never here. I hope that you like it :)
PLS don't say nothing about that shoes xD they aren't my... My boots was vet xD

8 komentarzy :

  1. hej ślicznoustna koleżanko:) z jakości rzeczy z primarku jestem zadowolona- mam sporo rzeczy stamtąd, polecam zajrzeć,b o ceny są bardzo przystępne, wydałam tam raz ok100 funtów - czyli jakieś 3 ogromne torby róznych pierdół:):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam tę "torebeczkę" w H&M, już miałam ją kupić, ale się rozmyśliłam, teraz żałuję, bo jest bardzo fajna :) całość super się prezentuje. obserwuję cię ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Perrfect outfit for this day!

    OdpowiedzUsuń
  4. yes,shoes aren´t very good,but your bag and necklace retrieve it!

    OdpowiedzUsuń
  5. I know about shoes.. anyway thx!

    OdpowiedzUsuń