czwartek, 18 lutego 2010

You wanna pearls?

11 komentarzy :
 
Nadal jestem chora, a wczoraj byłam u lekarza. Pani doktor uziemiła mnie w domu do końca tygodnia. W sobotę jednak chcę się wyrwać z domu na targi edukacyjne (mieszkam na granicach Poznania), bo przydadzą mi się abym godnie wybrała liceum, do którego chcę iść :)
Mianowicie siedzę w domu, ale przed chwilką zrobiłam dla was parę zdjęć i zrobiłam 3 stylizacje, które ukażą się w nadchodzących notkach.. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Jednak chcę zaznaczyć, że stylizacje, zestawy to totalne klasyki, styl casual, który przepraszam, ale uwielbiam. Wolę ubierać i zestawiać prosto, a do tego ubrać jakieś fajne dodatki.. Czasami stawiam na ubranie jakiś śmielszych ubrań, ale zazwyczaj jest to jedna rzecz np. jakiś odjechany t-shirt ze zwykłymi leginsami czy dżinsami. Taka już jestem :) Mimo wszystko mam nadzieję, że się wam spodoba.. I będziecie tutaj zobaczyć moje najświeższe cudeńka - pierścionek z perełkami i bluzkę z buf inkami :)
_____________
I'm still sick, yesterday I went to doctor. She said that I must stay in home to weekend. Soo I've got some time to do pics. I did 3 looks and you will see in this and next posts. I want say that looks isn't soo special, because I love casual looks. Sometimes I like to wear COOL t-shirt with simple leggings or jeans. Or just simple look with COOL accesories. This is me.. Oh and now I can see something new - ring with pearls and new blouse. I hope you like it! Oh and I want say BIG thank you for ALL your comments <3 I'm so glad for that.. Enjoy!

blouse ZARA
bag with pearls STRADIVARIUS (gift from my friend)
skirt H&M
mix of bracelet MIX OF BRAND
shoes MUM'S
ring H&M

This look on lookbook.nu HERE !

xoxo Sandi ;*

11 komentarzy :

  1. Uroczo, a ja tez w domu do konca tygodnia...tez jestem chora.

    OdpowiedzUsuń
  2. you are so cute as well as ur outfit!!))))
    i have a beautiful strings of pearls (one long and two short). when I wear it I feel so ladylike)))

    OdpowiedzUsuń
  3. I never was big fan of pearls, but now I can say that I like them. Oh and sometimes we can feel like "old ladies", but maybe now people don't think like that.. Oh I don't know.. anyway I like them. :)Thank you Poli, you're always so kind!

    Dziękuję Marcie i Maff ;*
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  4. i think that accesories are really important,but for me is the best your amazing white top!

    OdpowiedzUsuń
  5. Foly my top isn't white :) Is a little pink .. Thank you for comments ;)
    I like when people say what they like or not.. not only "cute" comments :D

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteś urocza! przeglądając Twojego bloga spodobał mi się płaszczyk z H&M'u z futrzanym kołnierzykiem.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję Ci bardzo! Cieszę się, że się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń