piątek, 5 marca 2010

Dancing with tears in my eyes.

11 komentarzy :
 
PL: Nareszcie mamy weekend. Choć troszkę mogę nacieszyć się wolnym czasem, choć w poniedziałek mam duży sprawdzian z historii, więc pewnie będę musiała dużo wkuwać :( No, ale dam radę, bo właściwie historia jest jednym z moich ulubionych przedmiotów :) U mnie dzieje się wiele, a zarazem nie wiele. Dziś chcę już mieć za sobą pisanie notki. Powiem wam jeszcze, że jutro mam sesję i umówiłam się już z paroma fotografami na następne tygodnie, a nawet już na kwiecień! No, ale niech będzie, bo zdjęcia też potrzebne przecież :) Coś o looku, a z dzisiaj. Oczywiście zaczął prószyć śnieg, kiedy najmniej go pragnę, więc buty ze zdjęcia odpadają na dziś, ale do zdjęcia no to wiadomo :D Co do zimy.. przez tą zimę, która przeszła przez nasz kraj, świat po prostu nie chcę jej, zaczynam nawet nienawidzić i tak bardzo pragnę lata! Ale jeszcze troszkę! Choć ja nie powiem mam troszkę stresującą, tą połowę roku - testy gimnazjalne, wybór LO, nowa szkoła, koleżanki i koledzy. Ale damy radę :)

EG: Yeah weekend! I have a free time, a little, but I have. In Monday I'll have a big test from history, soo in that weekend I must study too. But I hope that will be ok, because history is one of my favourite subjects in school. What happend in my life? A lot of things, but not so much too.. I know crazy. Today I just wanna write that note and just go watch movie or do something. Ohh I can say you that tommorow I will have a photo shoot! And in next weeks and in April I will have another too! But I need new pics so I'm happy for that :) When I wake up I saw snow... noo. I hate snow thanks that winter! I want sooo much spring and summer. That year will be a little stressful because I'm going to scoop out good senior high school. You know - new friends, school, teachers and everything! But I hope that will be fine :)
Grey basic top ZARA
Necklace FOREVER 21
Black sweater H&M
bracelets MIX OF BRANDS
black skinny ZARA
heels ?
belt hearts ZARA
bag H&M

And some another pics, not soo about fashion ;)
My dog Ambrozja (eng. Ambrosia). 
 
I don't need expensive pens, I need BIC.. is my fav ;) Week ago I bought 20 BIC pens xD
 
My inspirations on wall :) 

More pics soon, maybe TOMMOROW :)
I hope that I'll can!

xoxo, $andra :*

11 komentarzy :

  1. Wyglądasz świetnie ;) I bardzo podobają mi się t-shirty z kieszonkami ;) Co do historii to nie znoszę jej, ale to raczej przez nauczyciela :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prosty, ale ładny look ;) podoba mi się! i masz fajny pokój ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna jesteś, przepiękny pies!

    OdpowiedzUsuń
  4. Loving these pictures and your outfit is simply adorable!! Have fun with your photoshoot
    *Nathalie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nice blog!

    THis first pic, you look very pretty on it ;-)
    Cute dog btw!

    www.donlikefashion.tk

    OdpowiedzUsuń
  6. The first pic is cute!!
    x fashionnerdic

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteś cudowna .
    Jak ja nie lubię jak ktoś jest tak fotogeniczny.
    Ach, już Ci mówiłam,że napawasz mnie kompleksami.
    No, ale co tam. Przeżyję ;)

    OdpowiedzUsuń