sobota, 27 marca 2010

Flowers Power.

9 komentarzy :
 

PL: Tak wiem, że właściwie dziś piszę kolejną notkę. Ale to nic, po prostu wiem, że jutro nie będę mieć na to czasu, bo tak szczerze nic się prawie dziś nie uczyłam, więc będę musiała jutro wkuwać.
Dziś posprzątałam swój pokoik, bo mama naciskała na porządki świąteczne i takie tam bla, bla.. Potem pojechałam z mamą do centrum handlowego by przede wszystkim kupić sobie płaszczyk, coś w stylu jak w rubryce MUST HAVE. Nic nie znalazłam, więc z mamą w środę jadę z rana na WGO. Zamiast na 2 wf pójdę z nią na zakupy :P Nieźle mieć taką mamę :* 
Co planuję zakupić? No przede wszystkim płaszczyk, jakieś baleriny i buciki, bo świecę pustakami na wiosnę, a może i jakieś pierdołki, świecidełka czy torbę. Zobaczymy, zobaczymy :)
+ Dziś zaliczyłam Carmel Machiato w Coffee Heaven! Polecam gorąco <3

ENG: I know that's my second post today.. Anyway tommorow I'll haven't got time for write anything, because I'll need study :( Today I should did it, but I didn't.. So I must study tommorow.
Today I cleaned up my room, my mum say that Easter comming soon, so I need have clean room blah, blah :P Then I went with mum to shopping center to buy spring's coat like in my list MUST HAVE, but I didn't saw nothing interesing. So in Wednesday I'm going with my mum to shopping agine, I hope that I will buy something gor real. I wanna new coat, spring shoes, myabe some accessories like necakles or bags. 
+ Today I went with mum to Coffee Heaven and I drunk yummy Carmel Machiato, so I recommend!
YAY a lot of pics xD
I hope that you like it :)

tshirt DIY H&M
leggings NEW YORKER
shoes I DON'T REMEMBER (GIFT FROM MUM)
denim jacket NO NAME
branclets STRADIVARIUS
watch BABY-G CASIO

xoxo $andra :*

9 komentarzy :

  1. ładny zestaw, super legginsy <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie, zwłaszcza, że to skóra, a ja wolę wydać trochę więcej na buty, bo wtedy wiem, że nie trafi ich szlag po dwóch użyciach, a i modelowo będą ciekawsze;)
    uwielbiam jeansowe kurtki połączone z czymś kwiecistym!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę, że się podoba :)
    Chcę też powiedzieć, że NATALIA napisała tu komentarz ja przez przypadek nacisnęłam "odrzuć". Przepraszam Cię :) Z tego co pamiętam napisałaś: "Kurtka, tshirt, legg <3 ale buty mi tu nie pasują"..
    Żeby jeszcze odnieść się do twego komentarza powiem tylko, że dopiero co skończyła się zima i nie miałam czasu na gruntowne zakupy obuwia, ale planuję je już w środę :)

    Dziękuję jeszcze raz za SZCZERE komentarze, przynajmniej mam nadzieję ;)
    thank you all!
    xo.

    OdpowiedzUsuń
  4. love the leggings...great blog

    come follow the first ever fashion blog from a guys POV, let He know what you think

    fashionbyhe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne leginsy i cały zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Howdу! I rеаlize this is kind of оff-topic however Ι nеeded to ask.
    Dоes managing a well-estаblished blog such аs yours take
    а maѕsіѵe amount wοrκ?
    I аm brand new to blogging but I do ωrite in my
    journal on а daily basis. I'd like to start a blog so I will be able to share my personal experience and thoughts online. Please let me know if you have any kind of recommendations or tips for brand new aspiring blog owners. Thankyou!
    Review my web blog ... bangladesh newspaper

    OdpowiedzUsuń
  7. I don't even understand how I finished up here, however I believed this publish was great. I do not understand who you're however certainly you
    aге going to a ωеll-κnοwn blogger when
    you aren't already. Cheers!
    Feel free to surf my web page :: bdtone.com

    OdpowiedzUsuń