środa, 10 marca 2010

Made with love.

8 komentarzy :
 
PL: Powiem wam tylko tyle, że w moim życiu aktualnie wiele się dzieje. Nie mam prawie na nic czasu, no - nauka, hip hop, nauka, spania mało itd. Co do tańca.. mój ukochany trener miał kontuzję i przez 4 miesiące będzie mieć rehabilitację :( Muszę chodzić do innego. Dziś byłam u niego i było naprawdę fajnie, ale dobiło mnie to, że wyszłam niezmęczona. Więc czekając z dziewczynami na tramwaj - tańczyłyśmy sobie :) Ogółem milutko. Wiem, że ostatnio troszkę was zaniedbałam i dziękuję tym, którzy ze mną wytrzymują i odwiedzają mojego bloga, czy też go komentują. Nawet nie wiecie jakie to miłe, kiedy je czytam, dlatego serdecznie za wszystkie dziękuję!!!
Zdjęcia nie są dość "modowe"... Chciałam się z wami podzielić moimi nowymi zdjęciami ze sesji. Wykonała je Natasza N. [klik].  Niedługo czeka mnie parę fajnych sesji, ale czekam na cieplejsze dni. Wraz z nadchodzącymi, cieplejszymi dniami, będzie przebywać zdjęć z outfitami! Obiecuję.. Już planuję parę "sesji" w plenerze specjalnie by pokazać wam mój "look". Tym czasem mykam obejrzeć YCD, bo jako maniaczka tańca lubię pooglądać sobie takie programy. Nie myślcie, że jestem jakąś maniaczką taki programów, ale jak na razie mnie się podoba :)
Niedługo napiszę sensowniej i na temat nowych outfitów! Mam nadzieję, że zdjęcia się podobają :)

ENG: I just wanna say that I've a lot of things to do and I havn't got time now.. You know - study, hip hop, study, homework, a little sleep.. As for the dance .. My beloved coach had an injury and for 4 months will be on the rehabilitation :( So I need to go to another trainer . Today I was with my friends from dance school on new lessons with another trainer, he call Michael (pol. Michał), and it was really nice, but were killed me that I left wasn't tired. So when I waited with the girls for the tram, we started dance on the street! I have a lot of power and I don't know why! Overall was really nice!!! 
OH! I want say BIG, HUGE THANKS to everyone, who checking and comment my blog! That sooo nice when I can read so nice comment :*
Photos aren't so about "fashion" ... I wanted to share with you my new pictures from the session by Natasha N. [click]. Shortly awaits me some cool sessions, but I look forward to warmer days. With the forthcoming, warmer days I will do some new pics with outfit! I promise .. Already I planning a few "sessions", specifically to show you my "look". Meanwhile I'm going to watch YCD (So you think you can dance?), because I like to watch dancing, I'm not big fan of tv programs, but I like to watch people who dancing. 
SOON I'll write some more news and pics with my outfit!

My best friend Gabriella had yesterday birthday, so HAPPY BIRTHDAY HONEY :*
Apple. mm xD with Ann. 

xoxo $andra :*

8 komentarzy :

  1. hey thanks for writing in english too ! Now I can understand what you are writing here. :D Very nice photos... Congratulate Natasha and send her kisses from me :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank You Niko so much! You're always so kind! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. drugie zdjęcie jest bajkowe!

    OdpowiedzUsuń
  4. wauw, your pic are amazing! your such a beautifull girl

    OdpowiedzUsuń
  5. i like your blog, i'm going to follow you (:

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję :*
    awww thx u! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. nie tam gdzie trzeba dałam komentarz xD
    No cóż.
    Dodam tylko,że jesteś świetna i w ogóle powtarzam się..

    OdpowiedzUsuń