sobota, 27 marca 2010

Reach out and touch me.

7 komentarzy :
 
PL: No to moi drodzy mamy weekend. Upragniony czas odpoczynku, ale w moim wypadku też czas nauki. Mam już jej kompletnie dosyć, ale wytrzymam jeszcze do środy, bo potem święta! Zawsze dostawałam jakieś podarki w Wielkanoc i jestem ciekawa czy i tym razem coś dostanę :) Oczywiście, że bym chciała ^^
Jak możecie też zauważyć - piszę częściej - jak obiecywałam! Jak na razie na laptopie mam jeszcze jeden mój look, aby wam pokazać.. No, ale on już w następnej notce! Tym czasem będę musiała się postarać zrobić jakieś zdjęcia.
Ogółem wiem już gdzie pojadę na wakacje na pewno - Hiszpania, Londyn, Bruksela. Nie pewna jest jeszcze Francja, ale bardzo prawdopodobne, że właśnie wraz z tatą, bratem i znajomymi pojedziemy zwiedzić większość zakamarków Francji! Dodatkowo chciałabym udać się do Berlina, ale od mojego taty domu w Gorzowie to jakieś 100km, więc mam nadzieję, że wypali :) Być może jeszcze w maju pojadę do Francji to przyjaciółki taty z dawnych lat. Na pewno będzie miło! A wy posiadacie już jakieś plany na wakacje? Ja po prostu lubię mieć wszystko ładnie zorganizowane ^^

ENG: So now we have weekend. Longed rest periods, but in my case also learning time. I've had enough of it completely, but I still hold out until Wednesday, because after is Easter time! When I was samaller I had gifs for that celebration, I hope that in this year I'll get too :P I just like presents! ^^ As you can see - I write often - as promised! In my laptop I still have one, another of my looks to show you .. No, but he is already in the next note! Meanwhile, I'll have to try to make some pictures for you guys! 
Overall I know where I'm going to summer this year for sure - Spain, London, Brussels. I'm not sure yet, what is going on with France, but it's very likely that I'll go along with my dad, broher and some dad's friends to visit most of the beautiful places of France! Additionally, I would like to go to Berlin, because from my dad's house in Gorzow Wklp is some 100km, so I hope it burns out:) May still go to France in May to dad's friends. It will be definitely nice! And you - have already some plans for the holidays? I just like to have everything organized nicely ^ ^


xoxo $andra :*
hat, top, legging, ring H&M
leather jacket C&A
necakle MUM'S :)

7 komentarzy :

  1. nice outfit :]
    i'm going (maybe) with summer to New York :]
    x

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! such great! I wanna so much go to USA!!! Maybe when I'll be a little older or when I'll have 18 years old ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. little boots! <3 eech plany są gorzej z realizacją... ;p na pewno trzeba iść do pracy żeby na wakacje zarobić a potem może jakieś słoneczne plaże Wysp Kanaryjskich, albo parki nad kanałami Holandii... ale żem się rozmarzyła ;p =)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne stylizacje :) Widzę że ciebie też w tym roku czeka wybór liceum i do tego jesteś z warszawy :D Zapraszam do mnie

    http://eliss-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nie, nie ja jestem z Poznania :)
    Dziękuję za komentarze, odwiedzę Wasze blogi :)
    thx all!
    xo.

    OdpowiedzUsuń
  6. oj haha byłam pewna że z warszawy :D

    OdpowiedzUsuń