wtorek, 23 marca 2010

SPRING! completely stupid in love.

2 komentarze :
 
PL: Witam wszystkich bardzo serdecznie! Dość dawno nie pisałam, ale przede wszystkim wiązało się to z moim brakiem czasu jak i samych zdjęć. Pogoda znacznie się poprawiła, kiedy tylko zawitała u nas kalendarzowa wiosna! Mam nadzieję, że zima poszła sobie już na dobre, ponieważ mam jej naprawdę dość! Tak tęskniłam za cieplejszymi dnami, że nie oddam ich tak łatwo! :)
Otóż jeżeli chodzi o mnie i co u mnie.. Dzieje się wiele, dlatego też mało czasu na pisanie. Jednak chcę wam obiecać, że na pewno ta sprawa się poprawi, bo coraz cieplej, co oznacza więcej zdjęć robić będzie można :D Dziś miałam próbne testy matematyczno-przyrodnicze GIM, a jutro z anglika. Mam nadzieję, że jakoś mi poszło, choć tak szczerze bardzo się nimi nie przejmuję, bo to przecież PRÓBNE.
Jeszcze dziś moja kumpela Patrycja popstrykała mi parę zdjęć, a jutro szykuje się już bardziej sesja niż zdjęcia na lookbooka, stylio itd. Mimo wszystko postaram się o jakieś FASHION. 
Kończę. Tak, więc obiecać mogę, że częściej pisać będę :)

ENG: Hello everyone! Ohh I didn't wrote nothing.. sorry :( But that was only thanks haven't got time and pics. Anyway I'm sooo happy that is SPRING and hotter, a little longer days! I have BIG hope that winter had already gone for good, and now will be really hotter, hotter and hotter! So what in my life... This happens a lot, so I haven't got time to write here or other sites. However, I promise you that for sure this issue will improve, because getting warmer days, which means more photos! Today I had mock test from math and tommorow I'll have another from English. For real I don't care about that, because is only MOCK. 
Today my friend Patrycja did me photos and tommorow I'll have next.
I must go! But I can promise that I'll write really often!

xoxo, Sandra :*
 shawl BERSHKA
ring butterfly H&M
legging H&M
blouse H&M
shoes - RIVER ISLAND
basic tshirt - H&M
I know that a lot of H&M, but that's one of my favorite shops. :)

2 komentarze :

  1. loVEly ring1 and love the color of your nails!
    x

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba, szczególnie kolor lakieru i motyl! Lubię takie szarości i czernie :)

    OdpowiedzUsuń