środa, 24 marca 2010

Sunny day.

6 komentarzy :
 
 
PL: Witam, witam! Zaczęłam notkę o 14, ale dopiero teraz po 20 ją skończę, ponieważ byłam na tańcach. Dziś jestem troszkę zmęczona. Były testy, potem właśnie zdjęcia, potem hip hop. Ogółem jestem strasznie zabiegana. Także przepraszam Was za mój nie ogar. Mimo wszystko chcę wszystkim bardzo podziękować za tak miłe komentarze jakie dostaję tu na blogu, stylio czy też lookbooku. Naprawdę doceniam choć jeden, malutki, bo to znaczy, że ktoś mnie tam czyta! :)  Niedługo więcej nowości i będę częściej pisać :):*

 ENG: Hey, hi, hello! I started that post at 2 pm, and now (in Poland) is 8pm o'clock. I was on dance lesson. Today I'm a little tired. I had test from English as I wrote in last post, next photo shoot and then hip hop. I really have a lot of things to do. So sorry for that post, but will be nothing interesing :( 
I want say huge thanks for all your comments - sometimes a little, sometimes a lot of. Anyway thanks for comments on blog, stylio or lookbook. I'm really happy for that! Now I know that sometimes somebody really read my blog :) I promise some new pics soon and I'll write often!

xoxo $andra :*
 
 
 
 
 
 hat H&M
leather jacket C&A
white cut tshirt H&M DIY
jeans BERSHKA
watch BABY-G CASIO
scarft BERSHKA
shoes RIVER ISLAND
sunglasses C&A

P.S. Jak możecie zobaczeć pociełam swój tshirt!
Mam nadzieję, że się podoba.
Od długiego czasu to planowałam, a teraz na dodatek jest to modne! :)
How you can see I cut my tshirt :)
I hope that You like it!

6 komentarzy :

  1. Czytamy, czytamy :) Bardzo fajnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ramoneska jest świetna i okulary też. bardzo dobrze w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you! :**
    Dziękuję Wam dziewczyny :**

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely leatherjacket and pictures too!! :)

    OdpowiedzUsuń