sobota, 17 kwietnia 2010

I saw you and your pain...

32 komentarze :
 

PL: Witam! Wiem, że długo nie pisałam, ale teraz musicie mi wybaczyć, ponieważ mam coraz mniej czasu na blog i inne tego typu pierdoły. Dużo nauki w szkole, bo już za półtora tygodnia testy gimnazjalne! W tygodniu taniec, a w weekendy nauka i powtórka do testów.. Jakoś tak wszystko się kręci. 
Dziś pojechałam z mamą do miasta. Najpierw towarzyszyłam jej u fryzjera, potem przepyszny obiad - makaron z sosem serowo-szpinakowym. Wiem, co parę osób powie na ten temat, ale ja kocham szpinak, a jak jestem wegetarianką to muszę chociaż go jeść dla sił ;) 
Potem powędrowałyśmy ze Starego Rynku do Starego Browaru. Powiem wam, że nawet na siłę starałam sobie coś kupić, ale nic nie kupiłam, bo uznałam,że to nie ma sensu xD
Jutro z rana jak wstanę to będę musiała się uczyć :( Nauka ostatnio pochłania mnie bez reszty... Obiecuję lepsze sety jak tylko będzie więcej czasu no i słońca, choć na to ostatnie nie muszę ostatnio narzekać :)
Look z dzisiaj na lookbook.nu TUTAJ!
xo.

ENG: Welcome! I know that I don't write nothing from week, but I haven't got time for that, really. I've a lot of study now, because soon I'll have a test for end of junior high school. In week I've dance lessons too.. I just haven't got time for nothing.
Today I went with my mum to Poznań city. I was with her in hairdresser, then we went to delicious dinner - pasta with sauce cheesy-spinach. I know that a lot of people hates spinach, but I love him and I'm vegetarian so I must eat, eat him :) Anyway when we done own dinner, we went next to shopping. But I didn't bought nothing, because I just didn't saw nothing ineteresing. In Friday I bought some stuff in H&M and you can see on the one photo. I hope you like it! 
Tommorow I must wake up and study :( I've crazy time now and I can't wait to summer! When I will have more free time and will be more sun, but now I've a lot of sun :P I'll do really better pics, promise!
Anyway remember to check my look on lookbook.nu HERE!

Maybe you have some questions for me? Ask, I'll try anwser :)



I cut my tshirt, I hope that's you like it :))
WHAT I WEAR:
black skinny ZARA
black tank top ZARA
cut tshirt DIY H&M
all accessories H&M
hat H&M
shoes RIVER ISLAND
leather jacket C&A
Elle Magazine, butter from Body Shop aww.
My favourite nail polish :)
 Mum :)

with mum :)

32 komentarze :

  1. ooww... very nice...I miss being there...

    OdpowiedzUsuń
  2. t-shirt wyszedł fajny, świetne akcesoria, ale masz dużo lakierów! o czymś zapomniałam? a no tak, powodzenia na testach, ja też je piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję wszystkim, thank you Nico!
    Ja również trzymam za Cb kciuki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. lovely rings and accesoirs! i love your DIY shirt
    and the picture with your mum is very adorable <3
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć :* Nawet nie wiesz jak bardzo lubię i od jak dawna interesuje się twoim życiem hahaha;* . Uwielbiam czytać twojego fbl na którego wchodze codziennie po kilka razy a teraz jak odkryłam, że prowadzisz taki świetny blog o modzie to już wg zakochałam się w tb i twoich notkach. Czytając to co piszesz kreuje sobie w głowie jaka jesteś. Nawet nie wiesz jak chętnie bym cię poznała hahaha . Wg gratuluje opublikowania twoich stylizacji na papilocie:*. xoxo ;**********

    OdpowiedzUsuń
  6. thanks!
    Anonim wydaje mi się nieco naciągany, ale oki ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. kapitalne te kolory lakierów! tylko jakoś nie podoba mi się jak nosisz kapelusz, spróbuj nałożyć go bardziej z tyłu głowy może będzie lepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  8. wiesz, nie sądze żeby mój komentarz był trochę jak to ujełaś "naciągany" no ale ok. Twoje zdanie i masz prawo do wyrażania tego co myślisz. xoxo ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. kim jesteś i o jaką Betty chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  10. love your outfit!

    Visit my blog http://fashionmef.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. oww :D I`d love to :) `cause you are pretty and you have style :D I love Fashion :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Niko, I hope that someday we'll can do this! :)
    Thanks all!

    OdpowiedzUsuń
  13. nice diy! And beautiful new buys

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your shirt!!! We have the same blu-Tiffany nailpolish!!!
    xx
    Laura

    www.pursesandi.com

    OdpowiedzUsuń
  15. turkusowy pierścień jest boski, z chęcią zobaczyłabym go na swoim palcu :D

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny wyszedł ci ten t-shirt :)

    http://eliss-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. love your new buys!!
    and great diy!!
    btw I love your nail polish too ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. w życiu bym nie powiedziała ze ty do gim chodzisz;) ja cały czas byłam przekonana ze jestes w moim wieku;)

    OdpowiedzUsuń
  19. w życiu bym nie powiedziała ze ty do gim chodzisz;) ja cały czas byłam przekonana ze jestes w moim wieku;) a szpinak róznież uwielbiam szczególnie roladki i naleśniki ze szpinakiem;)

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja mam takie same łóżko :D
    boskie lakiery masz ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. I love what you've done with your T-shirt, I'll try that too.
    You look so much like your mother, she is so pretty like you.
    Thanks for your comment.
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  22. wow thanks everyone for those lovely comments!
    dziękuję :***

    OdpowiedzUsuń
  23. Thank you Sandra!
    Great diy, really Balmain!
    I think I'm going to do the same work!

    Chiara
    forget-me-not-chiara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. I jak tam 1 test, w sumie nie był trudny.
    Pozdrawiam Elissa

    OdpowiedzUsuń
  25. nie był trudny, ale mega pogmatwany! Strasznie nam tam namieszali, dużo tekstów i z różnych "epok, lat". No, ale oby dobrze ;) A Ty też pisałaś? :D

    OdpowiedzUsuń
  26. tak tak też pisałam, mi ogólnie okropnie nie podobało się to zadanie ze zmianą decyzji rady gminy czy coś tam ale za to pozytywnie zaskoczył mnie temat rozprawki najbardziej bałam się że będzie charakterystyka, a jak poszła ci dzisiaj matma bo w sumie też nie była za trudna taka średnia, No więc mam nadzieję że obie dobrze napisałyśmy i będzie 50 na 50 :)

    OdpowiedzUsuń
  27. oo ja pisałam rok temu, byłam niezłą gówniarą i pojechałam ładnie, ale cóż;)

    szorty i rajstopki lubię bardzo;)

    OdpowiedzUsuń