wtorek, 6 kwietnia 2010

Priceless.

23 komentarze :
 
PL: Witam, witam! Mam nadzieję, że wszystkim święta się udały, spędziliście je w gronie najbliższych i takie tam bla, bla :P Ja byłam w górach u rodziny i było bardzo sympatycznie, domowo :)
Na dziś przygotowałam kolejny zestaw, dość wiosenny. Mam nadzieję, że wam się spodoba!
Dziś nie będę się za bardzo rozpisywać, bo muszę przepisywać zeszyty, lekcje i takie tam.
Powiem jedynie tyle, że właśnie jestem u taty w Gorzowie, zostaję do jutra, a więc nie idę do szkoły :D mimo wszystko dużo nauki :(
ENG: Hello, hello! I hope that evryone had amazing, funny etc. Easter! I was in my familly in polish moutains city and was great :)
Today I have for you a little spring look, but of course I hope that you will like it as weel :) Today I have a lot of work to do - homework, study etc. Now I'm in dad's home in Gorzów and tommorow I won't go to school, but I must study, because now I have tests time :(

Thank you everyone for comments! That's so nice :)
xoxo Sandra <3
denim jacket OLD LIKE VINTAGE
tank top ZARA
neckale NEW YORKER
bracelets STRADIVARIUS
ring H&M
skirt ZARA

If you like that look, you can hyped him on LookBook.Nu HERE :)

23 komentarze :

  1. kocham tą spódnicę
    kocham ten pierścionek < 3

    catherine

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna spódniczka! Nie mogę się na nią napatrzeć wręcz ;) Czy mogę spytać, ile kosztowała? Tak w ogóle, to trafiłam tu przypadkowo, znalazłszy Cię na lookbook'u. I prawdopodobnie za moment całkowicie pochłonę całego Twojego bloga. Buziaki :*;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję bardzo :)
    A więc spódniczki takiej szukałam wszędzie i znalazłam w Zarze za chyba 39,9 c=lub 49,9 zł, więc się nie zastanawiałam i brałam <3 taniutkie cudeńko :)

    xo.

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście za tą cenę, to nie ma się co zastanawiać, śliczna spódnica! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. i LOVE your look.... its so cool...your floral skirt is so lovely!!*

    Visit my blog&follow me!

    www.claulovesfashion.blogspot.com

    ..muamua!!*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jezu zakochałam się w spódnicy <3 I w dodatku nie droga :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jednak cena robi swoje, a do tego z Zary :)
    Postaram się odwiedzić wasze blogi :)
    Thank you all so much! I'll visit your blog for sure <3

    OdpowiedzUsuń
  8. you are SO pretty!
    great look too! love the denim jacket!

    OdpowiedzUsuń
  9. love the look! the skirt and the bracelets especially :) The pics gave me nice spring feeling :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję jeszcze raz :)
    Thank you Fiamma :))

    OdpowiedzUsuń
  11. you are STUNNING!! love your skirt - great jacket too
    love your blog
    great posts and pictures!
    stop by some time xx

    OdpowiedzUsuń
  12. what a great and gorgeous skirt! love it.

    OdpowiedzUsuń
  13. How cool! love the combination of flowers and denim.

    OdpowiedzUsuń
  14. wow, thank you everyone so much :)

    OdpowiedzUsuń
  15. You're so cute! Love the mix of denim and floral for spring!!

    OdpowiedzUsuń
  16. cute!!!
    you have an awesome blog
    keep it going! its great source of inspiration
    thanks for sharing as always darling!

    -cma
    COSMICaroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. LOVE the denim with the floral!

    http://lolitasaysso.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. thank you all soo much! I'll check all your blogs for sure :))
    xo.

    OdpowiedzUsuń
  19. you're sooo pretty) very lovely clothes)

    OdpowiedzUsuń