niedziela, 9 maja 2010

Must have and another things.

10 komentarzy :
 
Zmieniłam sobie szablon, wygląd bloga teraz bardziej mnie zadawala niż poprzednio. Tym razem wzięłam jakiś prosty szablon z blogspota, nie wyszukałam żadnego ciekawego, a nawet się nie trudziłam. Za pewne stopniowo będę wprowadzać na bloga coraz więcej nowości, bo w końcu go zrobię tak jak chcę - dlatego tak prostu, jak i popularny szablonik, ale to nic :)
Myślałam, że uda mi się dziś zrobić porządne zdjęcia, ale nici z tego, bo większość osób po prostu albo wyjeżdża na jakieś wycieczki szkolne kilkudniowe, albo nie mają czasu itp. Wzięłam się w garść i mimo nauki (choć teraz mam chwilowo przerwę przez wycieczki szkolne) i za nie długo pokażą się porządne sesje! Robi się cieplej i pogoda coraz bardziej nas zadawala.
Tak ogółem wczoraj byłam na "Ondine" i podzielę się z wami moim zdaniem na temat tego filmu. Uważam, że film jest bardzo fajnie nagrany, aktorzy pierwsza klasa i sama fabuła wciąga. Mimo wszystko akcja na początku jakoś tak się dłużyła i nie była wartka.. ta końcówka coś nadrobiła. Zalecamy aby każdy z osobna poszedł na niego sam i ocenił go. Mimo wszystko jestem na tak.
Ponieważ nie mam żadnych porządnych zdjęć, tak więc dziś mnie będzie praktycznie zero. Pokażę wam kilka fajnych zdjęć, które przykuły moją uwagę jak i kilka rzeczy, które chciałabym posiadać. Zrobiłam dziś w końcu listę MUST HAVE i będę się jej kurczowo trzymać jak i diety, na którą przechodzę już jutro. Żadnych wielkich rygorów - jak zawsze zero jedzenia po 18, dużo wody, zero słodyczy i regularne, zdrowe jedzenie :)
Wiem, że się rozpisuję jednak chciałabym się was zapytać czy nie było by dla was problemem gdybym zamiast sama tłumaczyła każdy tekst na angielski zrobiłabym dla was osobny translator, który znalazł by się gdzieś w prawej kolumnie bloga? Czasami nie mam czasu, a myślę, że to by mi bardzo ułatwiło. Poszukam parę języków i zaraz tam tak zrobię. Taki plan działa już od dzisiejszej notki :)
Ja powklejam jakieś fotki, obejrzę film i pójdę dziś wcześniej spać. Przynajmniej się postaram :D
Have a nice day everyone!

ENG: Now I'll don't write here everything on English, because I haven't got time for that. You'll have translation in menu of blog. I hope that will be not a problem for you guys! Thanks and have a nice day, week! :))

xo.
Wczoraj byłam na zakupach i kupiłam: sukienkę (tunikę?) w H&M; legginsy, pierścionek w C&A; paski - brązowy i czarny w Stradivariusie. :)
Ciekawe czy ktoś z was się doczyta? :P Pisałam wyjątkowo krzywo. Nie dziwcie się - na kolanach xD
MUST HAVE
etorebka
nowego iPod (chcę większą pojemność, bo teraz posiadam shuffle).

Nokia a la BlackBerry, bo w Polsce ma więcej funkcji. Ogółem mój samsung omnia się już znudził xD nie potrzebuję już nowego, więc sobie poczekam.

Topshop - jakąś czaderską torbę!
Mam już plan wpaść do londyńskiego Topshopu, kiedy to będę (dopiero) w sierpniu.
Minium 2 nowe bikinie, bo wakacje w końcu w Hiszpanii z przyjaciółkami <3 Bardzo przypadły mi do gustu te z H&M, chyba jak zawsze. Bardzo taniutkie, a jakie śliczne :)
Pokażę Wam jeszcze parę rzeczy z H&M, które po prostu przypadły mi do gustu :)
A te rzeczy pochodzą z Forever21. Dosyć romantyczne.
Dobra, a teraz parę inspiracji, bo nie będę Was zanudzać ;)

xo.

10 komentarzy :

  1. Like your outfit!
    The floral tights, Micha's jacket and the bikinis!












    LA

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie tutaj wygladasz:) koszulka super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no mam zamiar kupić tą tunike-bluzke ;< w h&m jet świetne :) i torebka z musthave mi sie spodobala ! chyba zastanowie sie nad jej zakupem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. hooooo you are so cute!! love your blog!

    OdpowiedzUsuń
  5. iPody są cudne:D
    no i kostiumy kąpielowe się mi bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna jest ta bluzka którą kupiłaś w h&m:)
    od dłuższego czasu czytam twego bloga bardzo fajny! i świetna muzyka leci w tle:D
    Zapraszam również do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję wszystkim za miłe komentarze, niedługo postaram się odwiedzić wszystkie wasze blogi i poodpowiadać na wasze komentarze :)
    thanks all so much!

    OdpowiedzUsuń
  8. rzeczy które zamieściłaś cudowne, szczególnie ten telefon. mi by się też przydał nowy =)

    OdpowiedzUsuń