sobota, 29 maja 2010

When will be more sunny?

15 komentarzy :
 
Cześć! W końcu udało mi się porobić zdjęcia!
Dziś wraz z dziewczynami udałam się do miasta, gdzie było 22 stopnie. Mnie jakoś było nie za ciepło mimo wszystko i jeszcze zaopatrzyłam się w rajstopy :)
Mimo wszystko było bardzo miło. Mniej jest tych zdjęć outfitowych, ale sądzę, że z każdym słoneczniejszym dniem będę robić zdjęcia i oczywiście pokazywać wam.
Ostatnio tak apropo zastanawiałam się w ogóle nad blogiem, ale dalej go poprowadzę :)
Dziękuję, że was przybywa. Po woli, ale jednak ^^

Dziś się nie rozpiszę, jest zbyt późno.
xoxo, Sandra.

If you wanna English, you must use translator :)
dress H&M
denim jacket OLD, WHEN I WAS LITTLE, VINTAGE
belt ZARA



ZAGŁOSUJ NA MOJEGO PHOTBLOG! ZA KAŻDY GŁOS NIEZMIERNIE DZIĘKUJĘ!!!

15 komentarzy :

  1. u looks so cute darling! so free....i love shoots in the green :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cool blog! i really like your style, your smile is adorable ;)
    xx,zaia

    OdpowiedzUsuń
  3. Też bym chciała być taka ładna jak ty ;P
    Piękne zdjęcia, piękna fryzura, świetny uśmiech, super figura :))

    Oby tak dalej xD

    OdpowiedzUsuń
  4. like it, like it, fajna sukienka =)

    OdpowiedzUsuń
  5. wauw nice outfit! you are a very beautifull girl!

    OdpowiedzUsuń
  6. 10 zdjęcie jest śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  7. thank you all for your sweet comments :)
    I'm very glad that I've got you!
    Dziękujęęęę! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. A mi bardzo podoba się 4 zdjęcie:)
    Sukienka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  9. very cute pics! I really like your blog, will be back soon :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się twoje wyczucie stylu .;D

    OdpowiedzUsuń