środa, 23 czerwca 2010

Gonna be okey, gonna be all right. I just feel something in the air!

10 komentarzy :
 
Witam wszystkich!
Jak obiecywałam tak piszę :) Look pochodzi z poniedziałku, ale dopiero teraz znalazłam czas aby go tutaj pokazać. Mam ochotę na parę sesji, więc może będzie notek coraz więcej :) W każdym bądź razie tutaj postawiłam na jedną z moich ulubionych kolorystyk. Czerń, a także znalazł się pudrowy róż na bluzce. 
Mam nadzieję, że się podoba! Dziś się nie rozpiszę, w każdym bądź razie załaduje dużo zdjęć i biegnę na próbę poloneza, bo jutro zakończenie :) 
+ już prawie do połowy spełniłam swoją listę must have z poprzedniej notki, byłam dwa dni z rzędu na zakupach. Czekam na większe wyprzedaże, o tak!
+ na niektórych zdjęciach mam baleriny, a na niektórych wysokie buciki. Po prostu w pewnym momencie przeszłam na wygodne ;)
+ chcecie abym tłumaczyła teksty czy wystarczy wam ten translator? Maybe somebody wants to translate all that post and another? But you've trnslator :)
marynarka, czarny pierścionek C&A
bluzka, pasek ZARA
pierścionek z perełkami, czarne shorty, torba  H&M
buty a la rzymianki  HUMANIC
baleriny  ALDO



on STYLIO.

xoxo Sandra :*

10 komentarzy :

  1. Booski zestaw. W jakiej cenie można kupić marynarkę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Booski zestaw. W cenie można kupić marynarkę?

    OdpowiedzUsuń
  3. ...traigo
    sangre
    de
    la
    tarde
    herida
    en
    la
    mano
    y
    una
    vela
    de
    mi
    corazón
    para
    invitarte
    y
    darte
    este
    alma
    que
    viene
    para
    compartir
    contigo
    tu
    bello
    blog
    con
    un
    ramillete
    de
    oro
    y
    claveles
    dentro...


    desde mis
    HORAS ROTAS
    Y AULA DE PAZ


    TE SIGO TU BLOG




    CON saludos de la luna al
    reflejarse en el mar de la
    poesía...


    AFECTUOSAMENTE
    SANDI

    ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE BLADE RUUNER , CHOCOLATE, EL NAZARENO- LOVE STORY,- Y- CABALLO.

    José
    Ramón...

    OdpowiedzUsuń
  4. marynarka za około 100 zł, a ten długi tekst będę musiała przetłumaczyć..

    xo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestaw! ;)
    W prostocie, jak widać, tkwi urok! ;]
    Najbardziej podoba mi się bluzka z bufkami, marynarka i pierścionek z perełkami ;))
    Pozdrawiam. xoxo.

    OdpowiedzUsuń
  6. These are fantastic photos! Love all of them!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny zestaw ;)
    zapraszam na http://czarlisfasion.blogspot.com/
    xoxo, czarli

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz ;-)te buty a la rzymianki to mój faworyt ;-) pozdrawiam /agaobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks all so much agine!!!! :*
    I'll translate everythink for english by myself, because I see that somebody have problems with translator ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o jejkiii!!!
    jestes taka cudowna

    OdpowiedzUsuń