niedziela, 27 czerwca 2010

Shootin' stars.

4 komentarze :
 

Cześć wszystkim!
Tak jak obiecałam, będę częściej pisać. Nie zawsze koniecznie z moimi zdjęciami. Dziś kolejna dawka moich zachcianek czy też inspiracji. Jutro postaram się zrobić jakieś zdjątka ;) Oczywiście potem wszystko wam pokażę.
MAMY WAKACJE! Ja się kompletnie nie mogę przestawić. Nie mogę uwierzyć w to, że już od poniedziałku nie powrócę do gimnazjum, a we wrześniu czeka mnie nowa szkoła. To wszystko wydawało się jeszcze niedawno takie nierealne, a teraz? No, ale nie będę teraz myśleć o szkole i nie będę pisać o niej właśnie tutaj, bo to nie jest ani odpowiedni czas, a tym bardziej miejsce ;)
Właśnie przeglądałam kusry językowe w USA albo w Meksyku. Są dość drogie, ale może jakoś udało by mi się xD Nie dość, że te wakacje na dobre się nie zaczęły, a ja już myślę o przyszłych - KONIEC. Na to też teraz nie czas, będę myśleć o tym za pół roku.
Moja mama zaczęła się po woli mnie wypytywać, co chciałabym na urodziny. Mniej więcej wiem czego bym chciała, niektóre moje zachcianki wam pokażę ;)
Byłam niedawno na zakupach, wleciało parę nowości, ale pokażę wam już gotowe outfity.

BIRTHDAY WISH LIST:
+ iPod touch

Mam małego shuffle, ale czas jego "działalności" się trochę skrócił, a nie posiada on wyświetlacza, dlatego mam już go serdecznie dość. Ten model jest moim wymarzonym.

+ Nowy obiektyw

Chcę po prostu dobry obiektyw. Zdjęcia muszą być jaśniejsze.. coś czego bardzo teraz potrzebuję!

+TORBA!
(zdjęcie nie chce się wyświetlić)
W każdym bądź razie nie od dziś wiadomo, że każda kobieta posiada coś, co lubi kolekcjonować. W moim przypadku od dawna są to torby. Ostatnio zakupiłam 2 nowe, jedną już widzieliście w poprzednich outfitach, a następna czeka na odpowiedni czas i miejsce. Właśnie poszukuje w internecie kolejnej, a wypatrzyłam już dwie.. Nienawidzę tego.


ASK ME ANYTHING! HERE!!!



 
Dziękuję za wasze komentarze.
xo.

4 komentarze :

  1. buty niebieskie, tak dziwnie wyszły...
    tak są bardzo wygodne, croccsy to najwygodniejsze buty świata!

    OdpowiedzUsuń
  2. great blog! I'm in love with these amazing photo mix!

    -Silvia

    Kisses from Atlanta~

    OdpowiedzUsuń
  3. to zdjecie z wymi szpilkami- ooooooooooch :)
    http://jadorehardcore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń