piątek, 4 czerwca 2010

Sunshine for me.

13 komentarzy :
 

Witam Was bardzo serdecznie :)
Jak obiecałam - pisać będę notki, jak tylko pojawi się troszkę "lepszych" zdjęć.
Tak mniej więcej co u mnie. Otóż jestem w górach u rodziny i jest bardzo sympatycznie.
Jutro idę na weselę i chciałabym wam później pokazać co na sobie miałam :) W miarę możliwości zrobię jakieś 
porządne zdjęcia. Pewnie będę ostro zabiegana. Chcę się wyszaleć, a siedzę tutaj i piszę notkę, no ale trudno ;)
Po tym weekendzie czeka na mnie już ostatni w tym roku szkolnym - tak trudny tydzień.
A dziś byłam na koncercie Piaska. Nie jest on jakimś tam moim ulubionym artystą, choć ma głos. Moja ciocia miała wejściówki za scenę, tzw. VIP, więc mam nawet z nim zdjęcie i koncert mogłam oglądać w super warunkach. Potem podziwiałam jak mój kuzyn pięknie wywija ogniami. Zresztą pokażę wam co nieco :)
musiałam tego stwora dać xD
Zobacznie tylko jak mój kuzyn zionął ogniem! :)
P.S. Przepraszam, że tak głupio wyszłam na zdjęcia xD
Dziękuję za komentarze i wszystko co robicie! Pamiętajcie, że złapać mnie częściej możecie na Twiterze jako SandraMonica :)
xoxo.


 

13 komentarzy :

  1. Cudną masz ramoneskę;D

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna chustka! Bardzo podobna do modelu Alexandra Mcqueen'a ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej lubie foty w okularach i z tą fajną miną xD poza tym to jaa ceee twoje włosy choć na jeden dzien, pozyczysz? xD

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ! świetną masz kurtkę !! ;)
    Pzdr;)

    OdpowiedzUsuń
  5. great shots! you can never go wrong with a comfy cool pair of chucks.

    OdpowiedzUsuń
  6. Great outfit. And I love those fuzzy wuzzy wormy dudes!

    OdpowiedzUsuń
  7. i'm loving your blog, keep it going!!!
    youve got a great eye for inspiration
    thanks for sharing!

    -cma
    COSMICaroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! Thanks for all your lovely comments! I'm happy that you like it :)
    I'll try ckeck all you blogs :)

    xo.

    OdpowiedzUsuń
  9. Great photos! and i love your festival chic outfit! especially the jacket :)

    Margaux from BORO

    OdpowiedzUsuń
  10. i really love your hair! you're so beautiful... love that jacket and the photography!

    OdpowiedzUsuń