sobota, 12 czerwca 2010

That boy is a monster.

8 komentarzy :
 
Witam Was :)
Miałam częściej pisać, ale jakoś tak wychodzi, że tak się nie dzieje. Postaram się obiecuję, ale jak będzie to nie wiem ;) Chcę wam zawsze dawać dawkę zdjęć "lepszych" od tych samowyzwalacza i statywu. Nie żebym miała coś do osób, które tak robią, bo kiedyś jak była zima, to nic innego nie pozostawało. 
Nadchodzi lato pełną parą. W końcu się je czuje, dla mnie w tym roku to taka nowość. Ta nasza wiosna nie była taka cieplutka, więc jak wczoraj ujrzałam 35*C na termometrze dostałam szoku termicznego. Jak dla mnie to już była przesada, a dziś idealnie - 25*C i lekki wiaterek. Na ciepełko wyjeżdża się do ciepłych krajów :P 
Nie mam za wiele czasu, więc zgram zdjęcia i uciekam.
Wkrótce także, więcej nowości na blogu i ogółem go uporządkuje jak tylko znajdę chęci i czas. 
Miłego weekendu! :)
biały tank top, naszyjnik H&M
kremowy sweterek RIVER ISLAND
torebks RESERVED
dżinsy ZARA
buty HUMANIC
zegarek BABY G CASIO

This look on:
LookBook




xoxo Sandy. 

On twitter as SANRAMONICA! :)

8 komentarzy :

  1. Butki z "Must Have" rewelacja! Wiesz może w jakim sklepie są? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wauw love the necklace, are you a model? (:

    OdpowiedzUsuń
  3. @I Love NY - Butki są z H&M, ale chyba nie są już dostępne, ponieważ ich poszukiwałam :(

    @inspired by you - I'm not a model, sometimes I'm as photomodel :)

    Thanks all! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Girl you're so lovely, and have a really nice blog.
    ;)
    Love it. Love the whole outfit. so simple, yet so gorgeous.
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna torba! bardzo fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam tą samą torbę, w kolorze szarym, ale nie oderwałam jeszcze nawet metki :<

    OdpowiedzUsuń
  7. i love those pictures! the outfit is really cool and you bag is amazing, cool colour!
    xx, zaia
    www.miss-make-a-mess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń