wtorek, 29 czerwca 2010

Today is sunny day.

8 komentarzy :
 
Krótko i zwięźle. 
Zakupiłam wczoraj spodnie w Vero Moda, pocięte, a pod spodem znajduje się nawet koronka, której wcześniej nie zauważyłam kupując je. Nie jest źle, nawet jakoś tak się wyróżniają dzięki niej. Od dawna planowałam zrobić DIY jakiejś parze spodni. Jednak wczoraj trafiła się okazja, by zakupić gotowe. Spodobały mi się, a wiem, że te na pewno będą się trzymać dłużej, niż sama miałabym swoje robić :)
Dziś jest dość słoneczny dzień, w końcu czujemy lato i w końcu ono jest. Mimo wszystko jakoś znów wybrałam moją ulubioną kolorystykę - biel i czerń. Jutro już planuję ubrać sukienkę, postaram się co nieco pokazać.
Nie wiem też czy zauważycie, ale podcięłam włosy! Miałam u fryzjera pomysł, by podciąć je nawet do ramion, ale to może następnym razem. Chyba od roku planuje je właśnie tak podciąć, ale każdy mnie odwodzi od tego planu - zupełnie nie wiem co w tym złego, by zaszaleć w wakacje :D

TRANSLATION: 
Short and succincty.
Yesterday I bought that pants in Vero Moda. Cut and underneath there is even a crown. I didn't know when I bought them, I saw a crown at home. It's not so bad, I like them, they're more orignal. I was thinking to do some DIY pair of trousers, but when I saw that pair in shop, I needed to buy them! Liked, and I know for sure that these will be kept for longer than I would have another by me :P
Today is really sunny and hot day. Thanks that I can feel summer! Despite all again somehow I chose my favorite colors - black and white. Tomorrow I plan to wear a dress, I will try to show you something. I don't know whether you notice it, but I undercut my hair! I was at the hairdresser, I had one idea to trim them up to my shoulders, but maybe next time. I guess since it plans to trim just like that, but everyone discourages me from this plan - just don't know what's wrong to go crazy during the summer holiday, maybe shorter hair will be great too, huh? :D






xoxo.

8 komentarzy :

  1. your fashion sense is just my style! love your blog! That purse is beautiful!

    keep in touch!
    www.fashioncents89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję że dodałaś mnie do obserwowanych ! :) Cb też zaraz dodam.
    Bardzo dobry blog, świetne zdjęcia.
    czyżby z Poznania ? :)
    xo, W

    OdpowiedzUsuń
  3. thank you so much! dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i love how you have put the lace underneath the ripped jeans! so crafty! i love your style, your blog is awesome! keep up the good stuff and ill be back for sure!

    xx


    www.mysterybruises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. moglabys mi powiedziec gdzie kupilas te leginsy ?
    jestes naprwde swietna wstawiaj tu cos czesciej ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo z Poznania!! ja też, bardzo ładny i dobrze prowadzony blog, dodaje do ulub buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. leggi/spodnie Vero Moda.
    Dziękuję Wam za tak miłe komentarze, postaram się częściej :)
    Thanks all so much!
    xoxo.

    OdpowiedzUsuń