wtorek, 27 lipca 2010

I'm back! Spanish streets.. something what I love!

5 komentarzy :
 
Witam was! Jak mijają wam wakacje? Ja dopiero co wróciłam z Hiszpanii. To był powód mojej nieobecności na blogu, lookbook'u i innych moich profilach, stronach itd. Postaram się to ładnie wszystko nadrobić. Co do mojej wycieczki - była fenomenalna i w następnym poście wszystko ładnie rozpiszę.
Wkleję zdjęcia i uciekam do łóżka, jest 3 w nocy!
Do zobaczenia!
Hey everyone! How's your summer time? Today I come back to home, I was in Spain. That's why I wasn't on blog, lookbook etc. I'll try do everything really fast. About my trip? Was wonderful! In the next post I'll try to write something more, promise! Now I'll add some pics and I'll go to bed, because is 3 AM.
See ya!
blouse GIFT FROM GRANDMOTHER
denim shorts ZARA
shoes MARYPAZ (FROM SPAIN)
bag H&M

5 komentarzy :

  1. That look is great!
    Hyped and following you :D
    ♥ ♥ ♥ Love, Angie

    Visit me: styleninfa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze zdjęcie mnie oczrowało! piekne nogi macie dziewczyny :>

    http://jadorehardcore.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. you look so great in the pink top! and the black and white photo is awesome xx

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo ! :*
    Thanks all sooo much!!! :*

    OdpowiedzUsuń