czwartek, 1 lipca 2010

Photo Mix Inspiration.

11 komentarzy :
 
Dziś kolejna dawka inspiracji. Przepraszam, że nie dodaję swoich outfitów, ale kompletnie nie mam nowych zdjęć. W następnej pokażę już coś mojego. 
Tymczasem jestem w górach, u rodziny. Miałam ochotę się poopalać, bo jestem blada jak ściana, ale dziś nie ma na to w ogóle słońca, więc szykuje się na jutro. Nie jestem jakąś zwolenniczką opalania, ale choć lekkie muśnięcie słońca na skórze by się przydało. 
Będę częściej pisać, obiecuję! :)

TRANSLATION: Today another post with inspirations pics. Sorry, today won't my with outfit, because I haven't got no new photos. In next post will be more mine.
Now I'm in familly's home in polish moutains. I'd love to sunbathe, because I'm pale as a wall, but today there's no sun at all, so I'm getting ready for tomorrow. I'm not a huge fan of sunbathing, but even light brush of the sun on the skin and will be nice.
I'll write often, don't you see that now? Promise! :)
Killer shoes *-*
sweet xD

11 komentarzy :

  1. you are so pretty , i am a business man,
    wholesale price, fashion accessories

    jewelry
    , almost 0.1$/pcs--2.9$/pcs

    website: www.wholesalefactoryonline.com

    contact us :Msn: natonato1985@gmail.com Email : natonato1985@gmail.com Custom service : 86-0797-8130441

    wholesale accessories , wholesale jewelry

    OdpowiedzUsuń
  2. you are so pretty , i am a business man,
    wholesale price, fashion accessories

    jewelry
    , almost 0.1$/pcs--2.9$/pcs

    website: www.wholesalefactoryonline.com

    contact us :Msn: natonato1985@gmail.com Email : natonato1985@gmail.com Custom service : 86-0797-8130441

    wholesale accessories , wholesale jewelry

    OdpowiedzUsuń
  3. wow alot pictures! but very cool

    OdpowiedzUsuń
  4. pisz czesciej notki bo sa swietne prosze

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyszukane zdjęcia !
    bardzo mi się podobają !

    OdpowiedzUsuń
  6. cieszę się, że się podobają :)
    Postaram się częściej pisać, chyba już to robię? ;)

    Thanks a lot! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpierw poszukaj lini lotniczych i sprawdź po ile są bilety, z tego co pamietam zaczynają się od 2000zł(policz odrazu w obie strony). Poszukaj jakiegos hotelu, ja wyznaję zasadę, że w hotelu sie tylko śpi. : D Potem dodaj sobie jeszcze pieniądze na wydatki. Jak wszystko dodasz to przelicz na $. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aha i zapomniałam napisac. Do USA nie ma bezpośredniego lotu. Leci sie z przesiadką np. we Francji...

    OdpowiedzUsuń