wtorek, 3 sierpnia 2010

In Calella simple was the best for hot days!

19 komentarzy :
 
Kolejny zestaw z Hiszpanii. Jest totalnie prosty. Buty, torebka, bluzka zostały zakupione w Hiszpanii. 
Jakieś nowości już z Polski będą po niedzieli, bo wracam do domu i w Poznaniu zrobię jeszcze jakaś sesję. 12 sierpnia wyjeżdżam do Londynu, po drodze odwiedzę Brukselę. Na prawdę nie mogę się doczekać!

Another look from Spain. Is totally simple. Shoes, bag and blouse I bought in Spain. 
New looks from Poland, will be after that Sunday, because I come back to home and in Poznań I'll do maybe a little photoshoot. 12th August I'm going to London and Brussels. I really can't wait!
with Alexa!
with Anna!
A lot of pics, but I hope that you like all! :)

blouse STRADIVARIUS (Spain)
denim shorts ZARA
shoes MARYPAZ (Spain)
bag STRADIVARIUS (Spain)

 

19 komentarzy :

  1. śliczne zdjęcia ! żółte paznokcie i biały zegarek ! bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja 18 wyjeżdżam do Londynu i też się doczekać nie mogę :D Nice wyglądasz :-)
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo! :)
    @NataLia - w takim razie życzę udanej podróży! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz prześlicznie.
    uwielbiam hiszpanię<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna Torebka :) Ja w tym roku byłam w Turcji było tak gorąco, że moje buty koturny się rozkleiły i zamieniły się w rzymianki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hhee. Z dziewczyną również spędzaliśmy tegoroczne wakacje w Calelli. Było świetnie:)
    Niestety moj internet nie pozwala mi dzisiaj na obejrzenie Twoich zdjęć. Widzę jednak kawałek Kościółka przed którym My również pstrykaliśmy zdjęcia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Choć zestaw prosty to Ty prezentujesz się pięknie :) zakochałam się w tych butach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne koturny i super zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. You look lovely, great shorts and glasses!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia :)


    +zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. I LOOOOVE your outfit! your blouse is gorgeous xx

    If you haven't already don’t forget to enter my giveaway @ http://thriveonnovelty.blogspot.com/2010/08/first-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz śliczne włosy ;)
    Świetne zdjęcia ;PP

    OdpowiedzUsuń
  13. I love the bag and wedges! I seen the black ankle wedges on your wishlist! They are on mine too! I love them!

    novemberconfessions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę ci takiej opalenizny, ja mieszkam nad morzem a i tak jestem chorobliwie blada -,-

    + zacny mjuzik tu gra :)

    OdpowiedzUsuń
  15. tak szczerze to gdyby nie Hiszpania, byłabym blada jak ściana. Nie należę do osób bardzo opalonych ;) podczas zimy jestem bladziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mnóstwo inspiracji jest tu u Ciebie!

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń