środa, 25 sierpnia 2010

London! I'll come back, for sure! PART I

12 komentarzy :
 
Na początku wspomnę, że mój laptop jest zepsuty i nie mam dostępu do internetu.. No chyba, że moja mama się nade mną zlituje.
Nie pisałam, ponieważ udałam się w podróż. Byłam w Belgii jak i w Angli. Bruksela, Oxford, Londyn <3 Zapamiętam te miejsca. Natchnęły trochę sztuką, optymizmem i uliczną modą. Wiele z tej podróży zapamiętam, zapewne jeszcze nie raz tam powrócę :)
Nie mam za wiele czasu na opisywanie, więc pododaję trochę zdjęć i uciekam! :)
Miłego wieczoru!

Fisrt, I just wanna say that something is wrong with my laptop and I don't have Internet. Yesss, my dear mum give me some minutes to write that post.
I didn't wrote because I was on trip. I was in Belgium and in England. Brussels, Oxdord, London <3
I'll remember those cities. Inspired some art, optimism, and street fashion. Many things I will remember from this trip, probably more than once I return there :)
I don't have time to write a lot so I'll add some pics and I'm going to watch some movies with popcron! :)
Have a nice day/night!
Sweet, right? Robert had a little first to get yourself a picture with me xD joke! :)
My Superman, and I shall Superwomen!

The royal family, and how!
"Single Ladies" with Beyonce!
yeah, yeah..
Hitler is shit!
I love to travel by subway! In London, it is only touched upon .. Once I return to London, maybe two, three years and on my own I will explore this beautiful city! Here with sweeties Juliett.
Basia is unique! I love her style! You can see me in her sunglasses!
Pic says everything.. xD
Some visited churches, basilicas .. some take time to relax:)
Sweeties - Basia & Julietta.
I love it! I was sooo happy when I found something like that... Like from american movies!
Night in London! China Town..

Next post soon! Hope you like ;) xo.


12 komentarzy :

  1. świetne zdjecia :) a z Robertem szczerze zazdroszcze :p dopiero zaczynam ale zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. na 1 zdj. wyglądasz jakbyś szła boso ;p zazdroszczę wstąpienia do Madame tussauds.

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jestem aż takim hardcorem :P dziękuję, dziękuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Very lovely photos!
    Love your outfit!

    OdpowiedzUsuń
  5. mega zdjątka ! dobre z Obamą ;D świetne sandały, wyglądają jak by ich nie było ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Memories for me, I was there in July! It was amazing, did you go on the london eye?

    novemberconfessions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za komentarze ;)
    @Maryrose yup, I was on the london eye. Thoses views.. wow. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak rozpoczęcie roku ?! jeszcze raz przypomnij mi jaka klasa, bo zamierzam jutro dokonać zamianki na dialog kultur. ;)
    znajdź mnie na face book'u i dodaj ! koniecznie. Paulina Galicka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. hello, i love your blog and your pictures. your such a beautifull girl. And your outfits are amazing. Just a little advice for your blog, playlists are kinda annoying. Cause everytime you click on something you wiall get music. I mean, is not that it's terrible. It only annoying, if you are listening to music and you hear a playlist... Just a tip :) . XXX - PS. you can use text instead a playlist for your favorite music. so we will still see what's your favorite music is at this moment :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ok if that's a problem, I'll try do something, promise! But latter n I'll fix tht! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia :D Mi się najbardziej z Beyonce i z Robertem podoba. I śliczna ta marynarka na ostatnim zdjęciu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham,kocham Londyn <3! zdjęcia piękne! Podoba mi się Twoja biała torebka. Śliczna <3
    xx

    OdpowiedzUsuń