wtorek, 7 września 2010

huge sorry.

5 komentarzy :
 
Przepraszam, że nie pisałam przez długiii okres czasu. Teraz mam wiele rzeczy do zrobienia i nie posiadam kompletnie czasu na bloga... wiecie szkoła, mój laptop jest chory (nie mam żadnych programów do zdjęć, żadnych zdjęć!!! wszystko na moim laptopie..) :> Powinnam coś z tym zrobić, ale jak pisałam - nie mam czasu! Mogę przy najmniej obiecać, że spróbuję coś napisać prędko jak się tylko da.. w weekend? Postaram się! :)
Sorry that I hadn't wrote here for long time. Now I've a lot of things to do, I haven't got time for blog.. ohh school, my laptop is sick :> I should do someting with that, but how I wrote, I don't have a time. I can promise, that I WILL TRY! write a post soon, maybe this weekend? :) I will try ;)
Have a nice week everyone!
xo, Sandra.

REMEMBER to follow me on lookbook and:
ASK ME.
FOLLOW ON TWITTER.

5 komentarzy :

  1. nie to zebym sie przedrzeźniała, ale ja mam ciagle wolne;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Na jakim jesteś profilu (w liceum) ?
    Bo czytając twoje wpisy na fbl i tutaj nie byłam w stanie wywnioskowac.

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja teraz właśnie przenoszę się z jednego liceum do drugiego, po odwołaniu :> więc małe wolne też posiadam :D:D ja jestem na profilu humanistycznym z rozszerzoną historią przede wszystkim ;)

    xo.

    OdpowiedzUsuń
  4. pozytywnie :)

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń
  5. great blog!!!!amazing!!follow you..
    xoxo

    OdpowiedzUsuń