wtorek, 19 października 2010

Fotoleracja ze spotkania z Maciejem Zieniem w Starym Browarze!

Brak komentarzy :
 
Właśnie usiadłam przy laptopie z kubkiem herbaty o smaku mango-malina. PYCHA! Wciąż w głowie mam mętlik, przez spotkanie jakie miało miejsce jeszcze parę minut temu! 
Moim ulubionym polskim projektantem od zawsze był Maciej Zień. Kocham jego kreacje, a zwłaszcza te w stylu romantycznym. Chęć posłuchania jego wykładu, to chyba największa frajda jaka mogła mi się przydarzyć, w tym trudnym okresie szkolnym. W pewien sposób urozmaicił mój tygodniowy plan i oderwał troszkę od rzeczywistości!
Wszystko zaczęło się o 18:30. Myślałam, że nie zdążę, ponieważ autobus spóźnił się jakieś 30 min. W pośpiechu jednak uporałam się z tym małym problemikiem i na czas wraz z koleżanką z klasy byłyśmy na miejscu. Bardzo uprzejma prowadząca wprowadziła nas w happy nastrój, a po paru minutach naszym oczom ukazał się sam Maciej Zień. Miałam bardzo komfortowe miejsca, bo można uznać, że byłam w "pierwszym rzędzie" :) 
Obejrzeliśmy krótką relację z pokazu Zienia i zaczęliśmy realizować wykład na temat pokazów. Było to naprawdę miłe doświadczenie. Słuchać takiego projektanta, który w ciekawy sposób próbował nas zapoznać z realizacją pokazów, przygotowaniami i innymi ciekawostkami. Jak dla mnie, było to niesamowite. Sam Maciej Zień okazał się bardzo miłym człowiekiem, który pod koniec chętnie odpowiadał na pytania uczestników. Choć było ich grubo ponad 300, to najprawdopodobniej ze wstydu, nie byli oni chętni zadawać mu pytań. Ja na przekór, poprosiłam o mikrofon i zadałam u pytanie :) Zapewne chcecie wiedzieć jak ono brzmiało i jak odpowiedział sam projektant, tak więc zaspokoję waszą ciekawość. Brzmiało ono mniej więcej tak: Co pan powie na temat blogerek modowych? Jak wiadomo od jakiegoś czasu jest o nich głośno na świecie, a także w Polsce. Czy jest to dla pana ważna widownia, jakaś promocja? Wielu zagranicznych projektantów zaprasza owe blogerki na pokazy, by potem oddawały fotorelacje na swoich blogach, czy pan także takie ulubione posiada? :) Maciej Zień odpowiedział bardzo chętnie i z tego, co wraz z koleżanką zinterpretowałyśmy, powiedział iż jest to dla niego na pewno jakaś promocja, ma swoje ulubione blogerki i zaprasza je na pokazy. W tym samym czasie prezenterka zapytała się mnie czy ja ową blogerką jestem. Odpowiedziałam oczywiście pozytywnie i podałam jej adres. Powiedziała, że przekaże projektantowi. Jestem ciekawa, czy rzeczywiście odwiedzi tego bloga. Pewnie i tak się o tym nie dowiem, a jeżeli nawet, to mój blog nie jest na tym "światowym poziomie".
Podsumowując ten krótki tekst: Maciej Zień okazał się czarującym, skorym do opowiadania projektantem, który chętnie dzielił się swoim doświadczeniem :)

Sorry, but now I don't have a time for write here about that what I wrote on top. I can say that is about meeting with amazing, famous, polish desinger MACIEJ ZIEŃ. SOON you'll can write here more! Promise, do wait up for that honeys! :)
My friend Karolina :)
MACIEJ ZIEŃ!
My newest shoes from my MUST HAVE LIST from River Island :)
MY HUGE LOVE FASHION MAGAZINES - a lot of inspirations!
Pokochałam buty prowadzącej, niestety nie udało mi się ich dobrze sfotografować :)
I love this boy with hat, he was such orginal! 
With stunning desinger Maciej Zień.
Butik Maciej Zień in Stary Brovar, Poznań, Poland.
amazing dresses!

Na dzisiaj to tyle! 
Postanowiłam odświeżyć troszkę mojego bloga nowymi zdjęciami, nowymi tematami, w którym będę miała okazję wykazać się moimi informacjami jak i własną opinią. Mam nadzieję, że nowy styl jaki zapanuję na blogu nie długo bardziej przypadnie wam do gustu! Czekają nowe ciekawe newsy, zdjęcia, tak więc wchodźcie tutaj!!!
SOON NEW PHOTOS, POSTES AND MORE! STAY TUNED!

xoxo Sandra

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz