wtorek, 26 października 2010

Fotorelacja z wykładów AFF - 21.10.10

6 komentarzy :
 
 Wybaczcie, ale w tym akurat poście nie będę pisać. 
Proszę was jednak o to, byście mi pomogli i napisali pod tą notką tematy jakie was interesują, aby poczytać co nieco na blogu :) PISZCIE ŚMIAŁO!

Oszczędziłam sobie słów, bo szczerze to właśnie FOTOrelacja, czyli zamieszczam tu zdjęcia. Myślę, że wykład z Maciejem Zieniem był bardziej inetersujący. Mimo wszystko zmieniłam zdanie o Gosi Baczyńskiej, ze jest miła. Kiedyś myślałam, że jest niesympatyczna i arogancka. W piątek tj bodajże 22.10 odbył się także wykład z Barbarą Hulnicki BIBA. Dość interesująca autobiografia, muszę przyznać. Niestety w tamtym czasie nie posiadałam swojego ukochanego aparatu ze mną, dlatego BRAK ZDJĘĆ :)

xo.

6 komentarzy :

  1. ciekawy blog!
    Ale Ci zazdroszczę spotkania z Zieniem! (jak się tam znalazłaś? jakieś zproszenie? :)
    P.S może się wzajemnie poobserwujemy?
    pozdrawiam <3

    http://fashionswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję bardzo!
    Były to wykłady AFF w słynnym poznańskim Starym Browarze.
    xo.

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli w Poznaniu dzieje sie cos niecos:)

    Lubie te ostatnie zdjecie.. takie hmm.. frywolne^^

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedy nowa notka ? :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki i od razu piszę iż mam OGROMNĄ nadzieję, że uda mi się napisać już w ten weekend, bo mam nowe foty! :)
    xo.

    OdpowiedzUsuń
  6. If this is the case you should learn some
    ways to ease your uncertainty because making money online has
    never been simpler and it can actually be a lot
    of fun if you take the right direction. When blogging try
    never to push your thoughts and opinions onto others, keeping impartial and unbiased.
    There is a simple catch though, for there are hordes of
    competition standing in your way and fighting
    as well for that front row seat against you.
    Here is my webpage :: http://proimblogger.com/rank-builder-review/

    OdpowiedzUsuń