czwartek, 14 października 2010

NEW LINKS. CHECK!

2 komentarze :
 
Miałam ogromną ochotę napisać już na początku tego tygodnia, ale jak na ironię nowe zdjęcia zapisałam na moim laptopie, który jest zepsuty! Jest wręcz do wywalenia, a mnie czeka zakup nowego.No trudno... Dysk twardy będę miała niedługo, ale pewnie prędzej zrobię nowe zdjęcia. 
W zeszłą niedzielę w końcu odważyłam się zrobić coś na co miałam ochotę od dawna - ŚCIĘŁAM WŁOSY :D
Dokładniej sięgają mi za ramiona, ale zamierzam jeszcze troszeczkę podciąć na tak zwanego boba :)
Mam nadzieję, że Wam się podoba, zresztą na tych zdjęciach trudno wywnioskować jak dokładnie wszystko wygląda, ale obiecuje że już nie długo lepsze zdjęcia! Od dawna planowałam zmianę, może nawet od roku... Nareszcie to zrobiłam ^^
Dziś tylko podam kilka moich nowych linków, zachęcam do sprawdzania!
Napiszę jeszcze w tym tygodniu z nowym lookiem.
Mam zamiar powrócić tu na dobre! :)

I had a great desire to write at the beginning of this week, but ironically the new photos I signed on my laptop, which he is broken! Quite I need new one... No I had a hard drive soon, but probably sooner I'll do new pics. In last Sunday at the end dare to do something that I wanted for a long time - I cut HAIR: D More dates back to me by the shoulders, but I'm going to have a little trim on the so-called bob (in polish), I dont know how is in english, but I remember that Victoria B n Rihanna had simillar :)
I hope you like it, besides the pictures difficult to deduce exactly how everything looks, but I promise that I will add more better photos! It has long planned to change, maybe even a year ... Finally I did it ^ ^ Today only give a few of my new links, I encourage you to check! I will write later this week with the new looks. 
I intend to return here for good! :)

Here you can find my inspirations. Now only there you'll can check that!

Know about me more.

My board of inspirations <3 new pics.
Sorry I'm sick, I was.. soon new pics :)

2 komentarze :

  1. tak jedziemy ekipą jutro ranoo ;)
    możesz spróbować u nas.
    sprawdź sobie na youtube "streetbeat" jakieś filmiki nasze. otwarte treningi mamy we wtorki, a nasze zamknięte poniedziałki i środy 17.30 ( 2h )

    OdpowiedzUsuń
  2. Advertisers pay to place their ads on the site on a pay per click or pay per impression basis, and Google
    is the administrator of the program. Good software program is up to date frequently to repair bugs
    and to include the views of customers, that
    means you'll get a refined product. Webmasters and website owners are forced to constantly seek the best new products in order to keep up with their competitors, visitors, and ever emerging new technologies.
    Feel free to surf my blog - review of instant article wizard

    OdpowiedzUsuń