poniedziałek, 27 grudnia 2010

I'd love to kill you with a kiss.

26 komentarzy :
 
 Hi everybody! After the first few days off spent with my mother - a walk, to go to a spa,spas, skiing and things like that, came the rest, including my brother and I spent Christmas Eve together. The whole you could see in the previous post, and today will be the typicalnote of the outfit. Yes, finally! :) But now I spend a longer time in a village near Karpacz,in family home town with the rest of the family. As for the outfit. Look properly comebefore the holidays, but it is quite fresh, because of the prior week. This time, I wasbored about nude color that just adore and I put on a sweet and very girly pink. When I sawthis sweater at H&M could not resist. The whole look and so sweet bows on the side, thelichen my attention like a magnet! I hope that you like it! When I saw it in the shop, I thought immediately of a couple of stylizations and it certainly will not be the only onewhere you see the sweater! I remembered as a skirt from Zara, which I bought probably a year ago. Very often I buy an item, bear it and forget about it, because it will be anydifferent. But I decided a little change this habit and can Refresh my wardrobe a littleolder clothes. I hope I will be posting more often :)


Witam wszystkich! Po paru pierwszych wolnych dniach spędzonych z mamą - wspólne spacery, wybranie się do SPA, termy, narty i takich tam, przyjechała reszta, w tym mój brat i spędziliśmy razem Wigilię. Całość mogliście obejrzeć w poprzedniej notce, a dziś już typowa notka z outfitem. Tak, w końcu! :) Jednakże teraz spędzam już czas w miejscowości koło Karpacza, w rodzinnej miejscowości z resztą rodziny. Co do outfitu.
Look pochodzi właściwie sprzed świąt, ale jest dość świeży, bo z przed tygodnia. Tym razem miałam dość nude kolorów, które tak ubóstwiam i postawiłam na słodki i bardzo dziewczęcy róż. Kiedy zobaczyłam ten sweterek w H&M nie mogłam się oprzeć. Całemu wyglądowi i przeuroczych kokardkach po boku, po porostu przyciągnął moją uwagę jak magnes! Mam nadzieję, że i wam się podoba!
Kiedy ujrzałam go w sklepie, pomyślałam od razu o paru stylizacjach i to na pewno nie będzie jedyna, w którym ujrzycie ten sweterek! Przypomniałam sobie także o spódniczce z Zary, którą kupiłam bodajże rok temu. Bardzo często kupuję daną rzecz, ponoszę ją i zapominam o niej, bo znajdzie się jakaś inna. Postanowiłam jednak trochę zmienić ten nawyk i może odświeżę w swojej szafie trochę starszych fatałaszków. Przez co mam nadzieję, że będę częściej pisać :)
Wear:
sweater H&M
skirt ZARA
tank top ZARA
wedges H&M
bag KAPPAHL
jelly MIX OF BRANDS
watch RIVER ISLAND
 bow errings H&M




xoxo Sandra

26 komentarzy :

  1. love the colour of your cardi xxx

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny look ;) Boska spódnica.

    OdpowiedzUsuń
  3. słodkie kolorki! :)
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Spódniczka jest po prostu świetna!! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodko wyglądasz, cały set mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. i love the bow detail of your cardi, so cute!

    xx
    heyrocketgirl

    OdpowiedzUsuń
  7. swietne zestawienie :)
    i kolorystyczne i stylowe :)
    bardzo mi sie podoba <3



    http://patroushkasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. kokardeczki są słodkie jak i kolor sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. i just adore your cardigan! so cute :)

    i have just came across your adorable blog and will be following now <3

    OdpowiedzUsuń
  10. dzieki za wizyte :)
    a buty sa z h&m ;p



    http://patroushkasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ooooooo robimy zdjęcia zimą w tym samym ch ;) świetna spódniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dzieki za zyczenia :)
    a jesli chodzi o twoje buty z hm, ktore sa na zdjeciu... to ja wolalabym takie jak ty masz bo te moje to takie bardziej na uroczystosci sa, ogolnie szukalam takisz calych czarnych,ale albo nie bylo,albo jak bylo to nie mialam srodkow,... :)




    http://patroushkasplace.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. The colour on this cardigan is beautiful

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your skirt. It can easily go from spring to fall with just a pair of tights.. awesome.

    Thanks for visiting my blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. loving everything about your blog!
    keep up the great work in the new year
    happy new year from COSMICaroline!
    and stayed tuned for revamped outfits and new COSMICaroline looks in 2011!

    -COSMICaroline
    COSMICaroline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. I love love looove your skirt!! Such a pretty outfit!

    -Danielle

    OdpowiedzUsuń
  17. reaaaly lovely sweater. havent seen it at H&M over here yet, or is it from a previous season? :)

    http://houseofesha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. I bought him before xmas :))
    Thank you all! You're such nice for me :))
    xo.

    OdpowiedzUsuń
  19. so pretty! so girly!! wow!! u r a true beauty :) young and fresh!

    OdpowiedzUsuń