czwartek, 23 grudnia 2010

MERRY XMAS!

2 komentarze :
 

 This song is definitely my favorite for the holidays. Makes me very positive energy, once there is a smile on my face. Therefore, in this holiday season I love to watch over and over again the same movie - "Love Actually. "  
Tomorrow Christmas. Actually, I don't like winter so much and the snow I just love on the pictures, for Christmas and when I feel like I want skiing. Although the actual winter this year not to show off, void I'm happy and give this whole Christmas atmosphere. I decided to make you wish on the blog, and thus add new photos. I hope that you'll spend a merry Christmas, with family or friends. Santa not forget about you and give you all your wishes presents! Merry everyone!

Ta piosenka jest z pewnością moją ulubioną na święta. Napawa mnie strasznie pozytywną energią, od razu pojawia się uśmiech na mojej twarzy. Dlatego też w tym okresie świątecznym uwielbiam oglądać w kółko i to samo, tzn. "Love Actually". Już jutro święta. Właściwie za zimą jakoś nie przepadam, a śnieg kocham tylko na zdjęciach, w święta i kiedy mam ochotę pojeździć na nartach. Mimo, iż rzeczywiście zima w tym roku się nie popisała, to mnie dopisuje humor i udziela ta cała bożonarodzeniowa atmosfera. Postanowiłam wam złożyć na blogu życzenia, a tym samym dodać nowe zdjęcia.
Mam nadzieję, że wesoło spędzicie te święta, w gronie rodziny czy przyjaciół. Gwiazdorek o was nie zapomni i obdarzy prezentami! Wesołych wszystkim!
I was dressed:
norwegian sweater H&M
tank top ZARA
legging ZARA
black wedges H&M
bag PEPE JEANS
jelly MIX OF BRANDS
watch RIVER ISLAND

PLS REMEMBER ABOUT:


Merry Christams!
xoxo, Sandra.

2 komentarze :

  1. ta stylizacja bardzo mi sie podoba ! jest bardzo oryginalna, myszka więcej takich!:*

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję kochana! w końcu musimy umówić się na zdjęcia ;);*

    OdpowiedzUsuń