sobota, 15 stycznia 2011

1ST BLOG'S BIRTHDAY!!!

9 komentarzy :
 
 The first note on this blog I wrote on Jan. 16, 2010 year, which is the exact year ago. I can't believe how fast this year has passed. What was that? Full of adventure, joy, news of my life and in the fashion world. It is true that you can complain to me that I wrote initially rare, and ran a blog in a slightly different way than today. However, I hope that the final, the end result you like :)
Thank you all for being with me somehow endured this year, no matter how infrequently I wrote and strength with me (I hope) next years! Thank you for supporting comments, for your kind and for those that contain constructive criticism. Thank you for coming observers because it means that someone of you really like what I do. I promise that this year I'll be posting more often, there will be new themes and outfits! Meanwhile, once again THANK YOU! : *

Pierwszą notkę na tym oto blogu napisałam 16 stycznia 2010 roku, czyli dokładny rok temu. Sama nie mogę uwierzyć, że tak szybko minął ten rok. Jaki był? Pełen przygód, radości, nowości w moim życiu jak i w świecie mody. Co prawda zarzucać mi możecie, że początkowo pisałam rzadko, a bloga prowadziłam w trochę odmienny sposób niż dziś. Mam jednak nadzieję, że ostateczny,końcowy efekt przypadł wam do gustu :)
Dziękuję wszystkim za to, że jakoś ze mną wytrzymali ten rok, nie zważając jak rzadko pisałam i wytrzymacie ze mną (mam nadzieję) kolejne lata! Dziękuję za wspierające mnie komentarze, za te miłe i za te zawierające konstruktywną krytykę. Dziękuję za przybywających obserwatorów bo to oznacza, że komuś na prawdę podoba się to co robię. Obiecać mogę, iż w tym roku będę częściej pisać, znajdą się nowe tematy i outfity! Tymczasem jeszcze raz DZIĘKUJĘ!!! :*

Some sweetyy from today <3 cupe cake (muffin) and tiramisu!
Trochę słodkości z dzisiejszego dnia. Babeczka, muffin i tiramisu!

NEW POST WITH TODAY'S OUTFIT WILL BE TODAY! STAY TUNED!
I made new blog's email, so if you wanna write to me, send to sunnytulip@wp.pl
NOWY POST Z DZISIEJSZYM OUTFITEM BĘDZIE JESZCZE DZIŚ!
Stworzyłam nowego emaila, więc jeżeli chcecie napisać, piszcie na sunnytulip@wp.pl


xoxo Sandra

9 komentarzy :

  1. Powodzenia na kolejne lata :* Czekam na następny wpis :* Perfekcyjna jak zawsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przypadkiem ;D Podoba mi się. good luck!

    OdpowiedzUsuń
  3. happy blog birthday!!! jaja very nice wishes for you and your blog :) I feel very identified with you because my best friend cynthia looks a lot like you! sorry if my english its rare, jaja I speak spanish jejeje XOXO

    OdpowiedzUsuń
  4. you look so pretty!!!!love your blog!)
    http://toogoodformen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. You are soooo pretty! :) Happy birthday to your blog! ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. happy blog birthday! that tiramisu looks so so yummy.

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your blog ♥

    http://faitetpromis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń