piątek, 7 stycznia 2011

Only you know me.

29 komentarzy :
 
Finally, I write! Even though you not realize what gives me pleasure to the moment when I sit alone on the bed, take my laptop and write a note of which I thought already. I have so many plans for the blog that I'm very excited about that, though changes will be slow and probably imperceptible :) but it's nothing. What's more, I am pleased with the results of the probe dramatically, which probably what some of you have never seen, because you probably don't take your attention. Well, there was a poll about the appearance of the blog, the results are still shown. Thanks so much for those 6 votes, it's always something! Thanks also for new observers, I hope I'll can deal with your requirements:)
Don't wrapped in cotton, I turn now to the hundredth of the notes here, or simply outfit! First, you apologize for my sorry state of the image, hairstyles, etc. While I am glad that it got a little warmer, so much so that when I pulled a coat I was not completely cold, it somehow came out that I am completely not the time and greater willingness to do something with my hair ... For the weather forced me to bind them. Slob, slob slob and again. Well, it doesn't matter, because it will not be the focus.
Today I put one of my favorite skirts, a typical "tube", the red, the color is really trendy now. Chose to vintage denim jacket, which is already well known to you and t-shirt, like a Rolling Stones fans, which I probably bought about 3 months ago. Unfortunately, it so happened that the show is only now, probably time to change this habit, but no more frequent writing notes, catch up all the abandoned looks.
A little whims added pantyhose in the dots, and that was after school sooo a big black bag.
Hmm, that's enough about my outfit for today. New on the blog, but not every day really.
Soon a new post of upcoming trends, somehow I don't want to summarize the past year, because if someone wanted to be up to date, and other blogs have done it for me.
And it is a completely new note, in the new year and the first to wish you all the best loved, so I just wanna say HAPPY NEW YEAR! 

Nareszcie piszę! Nawet nie zdajecie sobie sprawy jaką przyjemność mi daje chwila, kiedy mogę w spokoju usiąść na łóżko, wziąć laptopa i napisać notkę, o której myślałam już wcześniej. Mam tyle planów związanych z blogiem, iż jestem bardzo podekscytowana, choć dla was zmiany będą powolne i pewnie niezauważalne :) ale to nic. Co więcej, cieszę się ogromnie z wyników sondy, której pewnie co niektórzy z was kompletnie nie widzieli nigdy na oczy, bo pewnie nie zwróciliście uwagi. Otóż była sobie sonda na temat wyglądu bloga, wyniki nadal są pokazane. Dzięki wielkie za te 6 głosów, to zawsze coś! Dzięki również, za nowych obserwatorów, mam nadzieję, że uporam się z waszymi wymaganiami :)
Nie owijając w bawełnę, przechodzę już do setna tej oto notki, czyli po prostu outfitu! Po pierwsze przepraszam Was za mój fatalny stan na zdjęciu, fryzurę itd. Choć cieszę się, że odrobinę zrobiło się cieplej, do tego stopnia, że kiedy ściągałam płaszcz kompletnie nie było mi zimno, to jakoś tak wyszło, że rano kompletnie nie miałam czasu i większej chęci na zrobienie coś z moimi włosami... Do tego pogoda zmuszała mnie do ich związania. Plucha, plucha i jeszcze raz plucha. No, ale nie ważne, bo nie na niej będziemy się skupiać. 
Postawiłam dziś na jedną z moich ulubionych spódniczek, typowa "tuba", czerwona, której kolor zrobił się strasznie trendy ostatnio. Dobrałam do tego vintage dżinsową kurteczkę, która jest wam już dobrze znana i t-shirt, niczym fanki Rolling Stones, który zakupiłam chyba jakieś 3 miesiące temu. Niestety tak się złożyło, że dopiero teraz pokazuję, chyba czas zmienić ten nawyk, no ale z częstszym pisaniem notek nadrobię wszystkie opuszczone look'i. 
Trochę fanaberii dodały rajstopy w kropeczki, a że byłam po szkole to wielka czarna torba. 
Hmm, to chyba tyle na temat mojego outfitu na dziś. Świeżynka na blogu, lecz nie na co dzień tak na prawdę.
Niedługo nowy post z nadchodzącymi trendami, nie chcę podsumowywać jakoś minionego roku, bo jeżeli ktoś chciał to był na bieżąco, a inne blogi zrobiły to za mnie. A że jest to zupełnie nowa notka, w nowym roku i pierwsza to życzę Wam kochani wszystkiego co najlepsze, więc po prostu SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!
I must commend you still my beautiful gifts that I received from my mom from her trips. First things come from India, this is a cashmire kasshawl Burberry (classical, that I really wanted to have) and denim handbag Tommy Hilfilger. Frankly I wasn't convinced somehow never denim accessories and to this day I have to convince some, but after watching some shows for spring / summer 2011, I conclude that the jeans for the hundredth time will visit the showrooms. I liked Stella McCartney designs. One such benefit falls to be, and I like it:) The second reminder came as seen from Paris, and I started collecting in earnest  Eiffla towers.

 Muszę się jeszcze pochwalić Wam moimi pięknymi prezentami jakie otrzymałam od mamy z jej podróży. Pierwsze rzeczy pochodzą z Indii, jest to kaszmirowy szal Burberry (klasyczy, który naprawdę chciałam mieć) i dżinsowa torebka Tommiego Hilfilgera. Szczerze jakoś nie byłam przekonana nigdy do dżinsowych dodatków i do dziś muszę się przekonywać do niektórych, lecz po obejrzeniu niektórych pokazów na wiosnę/lato 2011 stwierdzam, iż dżins po raz setny zawita na salony. Spodobały mi się projekty Stelli McCartney. Jedną taką rzecz wypada mieć, a mnie się podoba :) Druga pamiątka pochodzi jak widać z Paryża, a ja na dobre zaczęłam kolekcjonować Wieże Eiffla. 

WORE:
red skirt H&M
tshirt H&M
denim jacket VINTAGE
bag H&M
boots RIVER ISLAND
watch RIVER ISLAND
little belt STRADIVARIUS


xoxo, Sandra.

29 komentarzy :

  1. zestaw idealny bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lovely pictures!
    i love your blog!
    you follow me and i follow you?
    xxx

    www.fashionapp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw. Lubię tą spódnicę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you verrrry much!
    Dziękujęęę! :***
    xo.

    OdpowiedzUsuń
  5. cute!

    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. You look greeeeeeeeeeeeat here! The tee, the skirt and the tights are just stunning

    Kisses :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Outfit jest bardzo dziewczęcy :) kocham czerwień a ty w niej wyglądasz ślicznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. glad you have such plans for your blog, it already is pretty cool, and i love your outfit so much, the red skirt really is a nice pop of colour! xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz literówkę w tekście, pisze się Burberry ;) Chyba że to było celowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Literówka przez przypadek :)
    THANKS!

    OdpowiedzUsuń
  11. ekstra !!! bardzo ciekawie. powinnas jeszcze dodac obcasy bylo by i wieczorowo. :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wieża Eiffla, nie Effela :)

    OdpowiedzUsuń
  13. lovely pictures!!! I like your blog!

    visit my blog

    http://bels-summerswing.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  14. loove your t-shirt!xx

    www.zscloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. thanks for your lovely comment :) *g*
    -------------------------------------
    xoxo O N E day left to take part and W I N
    have a look at it =D !! Just leave a comment

    http://precioussunbeam.blogspot.com/2010/12/w-i-n-g-e-w-i-n-n-s-p-i-e-l-1112-bis.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudnie jak zawsze! :* Kocham twój szal <333

    OdpowiedzUsuń
  17. I've too this skirt in black! love it! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że ktoś mnie uważnie czyta, ale dzięki, bo najwidoczniej coś mam problemy z nazwami, ale dobrze, że jest taka osoba jak Ty ;)
    THANKS A LOT!

    OdpowiedzUsuń
  19. Oh, I like so much you t-shirt! you look nice! I follow you,xx.

    PS: Who did you put the link "read more"??? thanks!

    OdpowiedzUsuń
  20. rock girl :):)

    podoba mi się :)

    http://hautecocouture.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. @Caresses sur Paris - mhhh to show more postes, if you want to see more, you must click READ MORE :)

    THANKS! DZIĘKOWAĆ :*

    OdpowiedzUsuń
  22. masz świetne stylizacje :) będę tu częściej zaglądać.

    pozdrawiam i zapraszam www.annabartosik.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  23. love the outfit, the red really pops!

    OdpowiedzUsuń
  24. this is such an amazing outfit <3 love it!!

    OdpowiedzUsuń
  25. I love the Rolling Stones! Sweet use of the tshirt!

    www.themoptop.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Howdy! Do you use Twitter? I'd like to follow you if that would be ok. I'm definitely enjoying your blog and look forward to new posts.
    Here is my blog post damskie torebki

    OdpowiedzUsuń