piątek, 14 stycznia 2011

PRESS REVIEW

7 komentarzy :
 
Today I decided to make a slight revision of the press, actually, I did it a week ago, and now I put a "newspaper trends" for the coming season, some inspirations! Never before has a similar topic wasn''t on the blog, so something new today! I hope you'll like it:) Meanwhile, write what trends you like, I probably can't do all that probably will apply in the coming months. As for favorite newspapers to read, of course: Elle, InStyle, Fashion Magazine, K Mag ... oh and Monki:)

Postanowiłam dziś zrobić lekki przegląd prasy, właściwie to zrobiłam go jakiś tydzień temu, a teraz zamieszczam "gazetowe trendy" na nadchodzący sezon, jakieś inspiracje! Nigdy wcześniej podobnego tematu nie było na blogu, więc dziś coś nowego! Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)
Tymczasem piszcie jakie trendy wam się podobają, zapewne nie dam wszystkich, które pewnie obowiązywać będą w nadchodzących miesiącach. Co do ulubionych gazet jakie czytam to oczywiście Elle, InStyle, Fashion Magazine, K Mag... o a także Monki :)
 Following the example of Coco Chanel. Men in the ladies' dressing room accents, add sex appeal and looks awfully stylish.
Za przykładem Coco Chanel. Męskie akcenty w damskiej garderobie, dodają seksapilu i wyglądają strasznie stylowo.
Fashion icon in herself.
Ikona mody sama w sobie.
Nothing is cooler than "this" flash on the dress. Sparkle is very fashionable!
Nic nie jest fajniejsze od "tego" błysku na sukience. Iskierka jest niezmiernie modna!
Although we have a cloudy winter, it is worth investing in colors. Match a nice gray color with red, pink or something like that, just like I did in my last post though:)
Mimo, iż mamy pochmurną zimę, to warto inwestować w kolory. Przełamujcie szarości jakiś fajnym kolorem, tak jak np. zrobiłam to ja choćby w ostatnim poście :)
Denim now is everywhere! For EX. Look at my new bag from my mum in last post... On bags, shirt.. everywhere :)
Dżins jest wszędzie! Np. spójrzcie na moją torebkę od mamy w ostatnim poście. Na torebkach, bluzkach... wszędzie :)
Amaretto cake, wanna do this. Gonna show soon on blog :)
Tort Amaretto, chcę go zrobić. Wkrótce pokaże na blogu jak mi się udał! :)
Street style <3

At the weekend new bday's post and new news! STAY TUNED!!!
A w weekend nowa urodzinowa notka i inne nowości!

xoxo, Sandra.

7 komentarzy :

  1. z jakiej gazety są zdjęcia 'street style' ?
    + tez czytam K Mag, uwielbiam <:

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co pamiętam, to z Fashion Magazine :)
    K Mag jest też o sztuce, co mnie w nim kręci <3

    xo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Great post and blog :)
    Please check my blog and enter the giveaway if you like!

    x
    www.chouchou-robine.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dobre inspiracje ! to ciasto czekoladowe kusi ! hah, też mam je w elle, a jestem na diecie dukana :D hohoho.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. your blog is amazing espacially your header;)
    visit my blog
    http://abitold-fashioned.blogspot.com/
    and follow if u like it
    xx
    Michelle

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello sandra blogunu çok beğendim.blog beautiful perfect.nice blog:) lovely kısses

    OdpowiedzUsuń