środa, 9 lutego 2011

Le biscuit et le café.

21 komentarzy :
 
  At last Monday! Actually, I should write "oh, again Monday, after week agine school...". I don't write because you have to have a positive attitude. Frankly my holidays pass so slowly that I'm so very happy. Everything happens slowly. I want to get up, usually well after 10 o'clock, then some small breakfast, and go to the town, because I don't want to stay at home. Although I must admit that the weekend was for me totally lazy and quite at home. Hmm important that it was not boring:) I hope that all those who now have holidays aren't bored, they meet an active and blah, blah, blah: D
As for the outfit ... I ran into him yesterday before going to sleep, when I closed my eyes and lay on the heated blanket while listening to music. Yes, the mood must be :D Again, caramel is done. This is definitely one of my favorite colors. While browsing at a cafe today, a new edition of Elle, I saw that it's time neo colors and not only, I still put on those shades of powder. The whole outfit, I tried to choose the golden accessories in the form of a watch and a ring of pearls. Bag imported from London (I noticed that the bags are my souvenirs from the trips :)) in true caramel-brown color, but I put on a black, standard wedges. What do you think would soon make a summary of all the upcoming trends? Someday I'll note aboyt trends, in the meantime you can say what are your favorites!

Nareszcie poniedziałek! Właściwie powinnam napisać "och, znów poniedziałek, za tydzień koniec ferii...". Nie napiszę tak, ponieważ trzeba mieć pozytywne nastawienie. Szczerze to moje ferie przemijają tak wolno, iż jestem z tego niezmiernie zadowolona. Wszystko dzieje się powolutku. Wstaję o której chcę, zazwyczaj grubo po godzinie 10, potem jakieś niewielkie śniadanie i byleby nie siedzieć w domu. Choć przyznać się muszę, że weekend był jak dla mnie totalnie leniwy i dość domowy. Hmm ważne by nie było nudno :) Mam nadzieję, że wszyscy Ci którzy mają teraz ferie nie nudzą się, spełniają je aktywnie i takie bla, bla, bla :D
Co do outfitu... Wpadłam na niego wczoraj przed spaniem, kiedy już zamknęłam oczy i leżałam pod cieplutką kołdrą słuchając muzyki. Tak, nastrój musi być :D
Znów karmelowo się zrobiło. To zdecydowanie jeden z moich ulubionych kolorów. Choć przeglądając dziś w kawiarni nowe wydanie Elle, zobaczyłam, że nadchodzi czas kolorów neo i nie tylko, ja i tak stawiam na te pudrowe odcienie. Do całego outfitu starałam się dobrać złote dodatki w postaci zegarka i pierścionka z perełkami. Torba przywieziona z Londynu (zauważyłam, że to właśnie torby są moimi pamiątkami z podróży :)) w iście karmelowo-brązowym kolorze, nastomiast by nie przesadzić postawiłam na czarne, zwykłe koturny.
Co myślicie by w niedługim czasie zrobić podsumowanie wszystkich nadchodzących trendów? Taka notka na pewno się kiedyś ukaże, tymczasem wy zdradźcie jakie są waszymi ulubionymi i faworytami!



cap, poncho MUM'S
ring H&M
watch RIVER ISLAND
scraft BURBERRY
sweater H&M
wedges H&M
bag ATMOSPHERE

xoxo Sandra.

EDIT: Ta notka napisana została w poniedziałek, lecz ze względów technicznych opublikowana w środę :) /Post wrote on Moday, but shown on Wendsday :)

21 komentarzy :

  1. Great outfit! I especially love your beautiful watch!

    OdpowiedzUsuń
  2. love this outfit so much!!! I have the same sweater in black and I love it!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Gorgeous poncho! And i love the bag<3

    ♥ kisses ♥

    http://thrilloftheheel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. these colours go so well. love it

    F. (opinionslave.blogspot.com) x

    OdpowiedzUsuń
  5. Thanks all for comments! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Love this outfit! & your header is great too !

    www.lightsdrivemysoul.blogspot.com
    xxSea

    OdpowiedzUsuń
  7. Poncho, poncho jest przepiękne!! Za to na te torby z primarka noszone niczym LV nie mogę patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  8. szczerze to ona się już mnie znudziła, ale uznałam, że nieźle trafi do tego outfitu ;)
    ogółem dzięki :))
    THANKS!

    OdpowiedzUsuń
  9. i love everything about your outfit. it is so chic! xo

    OdpowiedzUsuń
  10. That poncho is beautiful!!!

    www.LIVINGandFASHION.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. such a perfect look! so effortless xo

    OdpowiedzUsuń
  12. This outfit is gorgeous. The camel colour is timeless, so is that cape ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. i love your cape!

    xoxo

    www.afashionhouseofcards.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. You look very glam. Love the outfit. Maybe we c an follow each ohter?
    http://mypretaporterblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. wow you have such a nice blog. Love It.
    http://newkidsontheblogs182.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. love this outfit!





    http://lindhoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. love the cap ! great style ! if you have time please check me out ! thanks !

    OdpowiedzUsuń