wtorek, 1 lutego 2011

Random photos.

18 komentarzy :
 
 Hello, hello! I decided to write today, but planned to do what is true only on Thursday after my trip to Krakow. I thought that today we note the recent days, and also a small preview of what awaits you in the next. I noticed that on my blog recently did not show up scraps of "daily photos" or something like that, because I do not even know how to call them:) But my blog, it also is my diary, so do not be surprised as to what a Time will show something that surrounds me, what is happening in my life, not only related to outfitami or fashion ... I hope you will forgive me this little incident, and if you accept it:) Why not tell whether or not you are willing to watch such a thing on my blog! What do u hear me? Well, tonight I am going to Krakow. I hope that someone in the end I can handle a little bit about the cool places przeuroczym is in this town! Recommend some Cracow shops, cafes, you just get a place where there is a fun atmosphere and you can do some cool pictures! Immediately falls to me my friend Gabriel, and together powybieramy clothes for tomorrow's session. In one fell swoop I do a few outfits in Krakow:) Also, I wish you all a pleasant evening, and I post a new appeal to you on Thursday! See you;)
 
Witam, witam! Postanowiłam dziś napisać, choć planowałam zrobić to co prawda dopiero w czwartek po mojej podróży do Krakowa. Pomyślałam, że dziś notka z ostatnich dni, a także mała zapowiedź tego co czeka Was w następnej.
Zauważyłam, iż na moim blogu ostatnio w ogóle nie pojawiają się notki typu "zdjęcia codzienne" czy coś w tym stylu, bo nawet nie wiem jak je nazwać ;) Przecież mój blog, to także taki mój pamiętnik, więc nie dziwcie się jak co jakiś czas pokażę coś co mnie otacza, co się przytrafia w moim życiu, nie tylko związane z outfitami, czy modą... Mam nadzieję, że wybaczycie mi takie małe incydenty i w miarę je zaakceptujecie :) Może powiedzcie, czy w ogóle jesteście chętni by takie coś oglądać na moim blogu!
Co u mnie słychać? Otóż dziś w nocy wyjeżdżam do Krakowa. Mam nadzieje, że ktoś w końcu poradzi mi co nieco co do fajnych miejsc właśnie w tym przeuroczym mieście! Polećcie jakieś krakowskie sklepy, kawiarnie, po porstu miejsca gdzie panuje fajna atmosfera i można porobić fajne zdjęcia!
Zaraz wpadnie do mnie moja przyjaciółka Gabrysia i wspólnie powybieramy ciuchy do jutrzejszej sesji. Za jednym zamachem zrobię parę outfitów w Krakowie :)
Także wszystkim życzę miłego wieczoru, a ja z nowym postem odezwę się do Was w czwartek!
Do zobaczenia ;)
my new shoes <3
Ambrozja <3
Amanda <3
Little Sandra with mommy.
My new Mercedes!



xoxo Sandra.

18 komentarzy :

  1. oh my, I love your dogs!!! what breed is it?
    x

    OdpowiedzUsuń
  2. Your pictures are very beautiful ! Really , I like all of them !Which reflex do you use ?
    You have a price in my blog!:)

    lili-and-ro.blogspot.com

    Thank you!

    OdpowiedzUsuń
  3. You have such a unique face, gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne buty <3 i świetne zdjęcia ;) Na tym zdjęciu z mamą , gdzie jesteś malutka widać twoje podobieństwo do mamy :D Masz teraz ten sam uśmiech i rysy twarzy jak Twoja mam gdy była młodsza. A Ambrozja już taaaka duża :D Uważam,że taka notka jest bardzo ciekawa,ciekawsz niż te notki outfitowe i modowe , pisz takie częściej !
    Fanka Twojego bloga =)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam ostatnie zdjęcie !
    xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodko ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. You are such a gorgeous girl! I love your blog and your style!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. aaa! ale masz świetne botki <3 i tą bluzke w paski ;d gdzie kupiłaś :) ? + tej mały piesek jest słodki <3
    dodaje do obserwowanych i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love your blog sandra :)
    KSSES.

    OdpowiedzUsuń
  10. @london loves
    They're Saint Bernard :)
    @Lili & Ro.
    Thanks, I use different modes on my SLR.
    @ilovvevogue
    Zwykły pasiak z H&M ;)

    THANKS ALLL SOOO MUCH FOR COMMENTS AND FOR NEW FOLLOWERS! You're rocks!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely pics!!!!
    xxx
    Luna
    http://pinkrockandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. gdzie kupiłaś buty i ile kosztowały ;* ?

    OdpowiedzUsuń
  13. @Anonimowy
    Już odp na to pytanie chyba na formspring me :))
    są w poznańskiego deptaku, a nie kosztowały nawet 100 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice pic!!
    check out my blog and follow me!
    I follow you!

    www.cipollainspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. love your outfits and your blog!xx

    OdpowiedzUsuń
  16. just found your blog I really like your pictures and outfits..
    you have good taste!
    im your newest follower:)
    stop by sometime if you like
    http://www.stylebybuett.blogspot.com/

    love

    OdpowiedzUsuń