piątek, 18 marca 2011

Growing into galmour.

25 komentarzy :
 
 
 Hello, hello! As promised, I move sharply to the blog :) It is true that most notes you can expect on weekends, because at the week I don't  always have a time. After all, there will be plenty outfits, cooking, fashion and other Duper of my life. Such a light diary :) 
Even though the weather gives us a hell of his mood - once it's warm, sunny, and once it's raining, I'm a very positive attitude. It is true that these days me a little tired, but I try to smile everyday and good energy I want to welcome the first signs of spring, I'm so waiting for that! I want more greenery! Maybe after the nasty rain, it's time to bloom. As I said a million times, last time I'm terribly happy and I don't know why :) Maybe this new attitude to the reality that surrounds us. More and more often wear colorful clothes and accessories. All the outfits from the past few weeks I will try to catch up as soon as possible. And what are your favorite trends for spring? My COLORS certainly is. When I see someone wearing different colors on the street (without exaggeration, of course:)), once it gets nicer in the soul. I finish my arguments and attach pictures from today. Totally relaxed, vintage shirt with the new addition - a bag with tassels. How do you like? After school, I did ith my firend some pics and take a cappuccino. Yummy.

 Witam, witam! Jak zapowiadałam, ostro ruszam z blogiem :) Co prawda najczęściej notek możecie się spodziewać w weekendy, bo w tygodniu nie zawsze mam na to czas. Mimo wszystko będzie dużo outfitów, gotowania, mody i innych dupereli z mojego życia. Taki lekki pamiętnik :) 
Mimo, iż pogoda daje nam popalić z swoimi humorami - raz jest ciepło, słonecznie, a raz pada deszcze, to ja jestem bardzo pozytywnie nastawiona. Co prawda takie dni mnie trochę męczą, ale staram się by uśmiech nie znikał z mojej twarzy i z dobrą energią chcę powitać pierwsze oznaki wiosny, na które tak czekam! Pragnę więcej zieleni! Może po tym paskudnym deszczu przyjdzie czas na rozkwit. 
Tak jak już wspomniałam milion razy, ostatni czasy jestem strasznie szczęśliwa i sama nie wiem dlaczego :) Może to nowe nastawienie do rzeczywistości jaka nas otacza. Coraz częściej noszę kolorowe ubrania, dodatki. Wszystkie outfity z ostatnich tygodni postaram się nadrobić jak najszybciej. A jakie są wasze ulubione trendy na wiosnę? Moje na pewno to KOLORY. Kiedy widzę kogoś kolorowo ubranego na ulicy (bez przesady oczywiście:)), od razu robi się przyjemniej na duszy.
Ja kończę moje wywody i załączam zdjęcia z dzisiaj. Totalnie na luzie, koszula vintage z nowym nabytkiem - torbą z frędzlami. Jak się podoba? Po szkole szybie foto i cappuccino. Mniam.

 !!! PLS FOR "LIKE"/PROSZĘ O "LUBIĘ TO" !!!


shirt VINTAGE
legging ZARA
boots RIVER ISLAND
bracelets KAPPAHL
watch RIVER ISLAND
bag RIVER ISLAND
necklace H&M
tank top VERO MODA




Maybe new post tommorow? STAY TUNED!


xoxo, Sandra.

25 komentarzy :

  1. fajny, "luźny" look :)

    pozdr,
    www.fashionswing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna torba;) Taka zwykła prosta;)

    OdpowiedzUsuń
  3. DZIĘKUJĘ WAM bardzoooo! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. nice blog ;)
    you're so pretty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo dziękuje:*
    ja jestem z Kielc:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gorgeous. Love your blog.

    Check out my blog if you've got time and feel like it. It would mean a lot.
    Karoline Kalvo

    OdpowiedzUsuń
  7. I love your bag! And your boots are pretty cool as well!

    www.themoptop.com

    OdpowiedzUsuń
  8. wow those muffins loook sooo goood!
    And you look great as well!
    You're so pretty :)
    stop by sometime, xx natalie

    OdpowiedzUsuń
  9. You look beautiful!
    I love your necklace! **


    Follow me if you like :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Great necklace! Love your blog! Follow you) follow me?

    OdpowiedzUsuń
  11. Great outfit!

    http://thefashioninbox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely chic outfit! I am a huge fan of your amazing blog!

    OdpowiedzUsuń
  13. Amazing pictures, nice accessories!

    xoxo
    Stella

    http://www.jadore-fashion.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. you're so pretty ! i'm following :)))))

    drop by :)

    http://kristinagrabez.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz świetny rysunek w tytule bloga! ;))

    Zapraszam do mnie ^^
    http://silverteguila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. love the purse!

    http://vivdujour.blogspot.com/
    follow me(:

    OdpowiedzUsuń
  17. I love your header and your outfit is cute too. Starbucks;O) Thanks for sharing the photos and drop by me too, soon.

    Cheers.

    OdpowiedzUsuń
  18. hey just came across ur lovely blog, def following!

    check out mine www.twinfashionblog.com xxxx

    OdpowiedzUsuń