piątek, 11 marca 2011

I'M BACK AND NEW POST IS COMING!!!!

2 komentarze :
 
I apologize for that for nearly a month it was a total slack on the blog,but I had a pair of spring and small problems. If that's possible, I'll try toembrace everything and write at least once a week. Give me a few more days and I'm back! The next weekend on the blog for sure will visit the new note, and I will answer ALL your comments, messages, etc..

SORRY AGAIN! Talk to you soon! Have a great weekend!


Przepraszam za to, że przez prawie miesiąc był totalny zastój na blogu, ale miałam parę spr i małych problemów. W miarę możliwości postaram się wszystko ogarnąć i pisać choć raz na tydzień. Dajcie mi jeszcze parę dni i jestem z powrotem! W przyszły weekend na blogu na pewno zawita nowa notka, a ja odpowiem na WSZYSTKIE wasze komentarze, wiadomości etc. 
PRZEPRASZAM RAZ JESZCZE! Do usłyszenia! Miłego weekendu!!!

DON'T FORGET!!! 


xoxo, Sandra. 

2 komentarze :

  1. What a wonderful blog! I'm sixteen years old too,I hope you like my blog too
    You've got a new blo's fan,I follow you:)

    Best regards from (Alicante) Spain

    Raquel.

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie zastanawiałam sie co z Tobą mała !:* mam nadzieje że już wszystko dobrze i pełną para wracasz do bloggowania !
    czekam na stylówke ! i dziękuję za pamięć.

    buziaki;*

    OdpowiedzUsuń