sobota, 30 kwietnia 2011

After Royal Wedding, yesterday's outfit.

21 komentarzy :
 
 Yesterday I include to be successful. I have still another 9 days off school, that's what I love about high school - mature tests. Yesterday I woke up quite early as a day off, because at 7. As always, quick breakfast, and prepared themselves for a prolonged intermittent to gou out and stare directly at the TV and waiting to see Kate or William. Instead, I saw another lovely couple - Beckhams. Victoria looked elegant as always, but this time moreo nice then ever (when I saw her :P). 
I barely saw Kate's dress, and already had to run for the bus to the city. There with my friends, I went on a little shopping, then  go to park and "grill". Overall day passed pleasantly, and I was home before the 22 o'clock. Fatigue didn't allow me to write notes, so I do it in the morning:) As for photos, this really is little and not the best quality, as to the outfit. However, I hope that you will show something. Do not know if this is so yesterday's ceremony influenced me, but I was wearing a rather elegant and glamorous as a trip to the forest. Powder tank top, and a delicate white blouse. Great starred in with her ​​my bag and bamboo ballet pumps, which I brought from my last trip to London. The whole I think it looks good. Review for yourselves:)

Wczorajszy dzień zaliczam do udanych. Zostało mi jeszcze 9 dni wolnych, właśnie to kocham w liceum - MATURY. Wczoraj wstałam dość wcześnie jak na dzień wolny, bo o 7. Jak zawsze szybkie śniadanko, i przedłużające szykowanie się do wyjścia przerywane spoglądaniem w telewizor i oczekiwaniem zobaczenia Kate bądź Williama. Zamiast ich ujrzałam inną uroczą parę - Beckhamów. Victoria wyglądała jak zawsze elegancko, ale tym razem jakoś tak sympatycznie.
Ledwo co ujrzałam suknię Kate, a już musiałam biec na autobus do miasta. Tam z moją przyjaciółką i kolegom udaliśmy się na mały shopping, potem park i "grill". Ogółem dzień minął sympatycznie i w domu byłam przed 22. Zmęczenie nie pozwalało mi na napisanie notki, dlatego robię to z rana :) Co do zdjęć, to jest ich na prawdę malutko i nie najlepszej jakości, co do outfitu. Mam jednak nadzieję, że co nieco Wam pokażą. Nie wiem czy to tak wczorajsza uroczystość na mnie wpłynęła, ale ubrana byłam dość elegancko i glamour jak na taki wypad do lasu. Pudrowy tank top, a na to zwiewna biała bluzeczka. Świetnie zgrała się z nią moja torba i prościutkie balerinki, które przywiozłam z mojej ostatniej wyprawy do Londynu. Całość myślę, iż wyglądała dobrze. Zresztą sami oceńcie :)
Maybe you didn't see part when Kate with William had first kiss on the balcony or another moments? You can check all the most important down :) And now we know that dress is by Sarah Burton, she's desinger of Alexander McQueen. I love her wedding dress, my in the future could be like her haha ;)
Może nie widzieliście jeszcze części pocałunku Kate i Williama na balkonie? Może innych także? Więc macie je na dole :) Teraz już wiemy, że suknia została zaprojektowana przez Sarah Burton, która jest projektantką Alexandra McQueen'a. Pokochałam ten projekt sukni, moja w przyszłości mogła by tak wyglądać haha ;)


I was wearing:
blouse NY
tank top ZARA
jeans BERSHKA
ballerines PRIMARK (London)
bag LV (gift from my dad)
jelly MIX OF BRANDS
ring with pearls H&M
ring pantera I AM (Cracow)


Have a nice day everyone!
xoxo, Sandra.

21 komentarzy :

  1. bardzo podoba mi się twoja biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely! I love her dress :)
    //www.fashion-ice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I really like this outfit and ur blog is amazing!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej,hej! Uważam, że masz fajny styl (nie wysilę się na oryginalność ;P)! Dodawaj jak najczęściej notki ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful!!!

    WWW.RENEBRAUN.COM

    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, I really love your blouse!
    X

    OdpowiedzUsuń
  7. I soo love her dress.
    Let me tel You hun how pretty you look in this outfit!

    xoxo Ra

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely pics!
    You look so pretty;)
    Great blog!
    Xoxo
    Mary
    fashionteaat5.blogspot.com
    Enter my new giveaway: you can win $75 Forever 21 giftcard!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super cute outfit! Love your blouse!

    Vicky

    new post: click here:&
    follow me

    OdpowiedzUsuń
  10. beautiful outfit! i love your blouse - and that bag is gorgeous!

    your blog is lovely!

    -j, your newest follower :)
    sorelle in style

    OdpowiedzUsuń