czwartek, 14 kwietnia 2011

Sunny Sunday with my sister, so some random photos!

6 komentarzy :
 
 Hi my dears! I know, I know I didn't write again for a long time, but believe me that the upcoming final exams at my school are a frenzy of tests and i don't really have a time for some concrete photos of outfits. By not doing some slack on the blog, I decided that I will also add photos of "everyday life". This means that I will be posting more often. I hope you like that idea :) 
What now? Photos from Sunday. It was quite sunny, but windy. I went with my sister Amelia to dinosaur park, to the bowling and for a dinner at the Italian restaurant for a delicious grilled vegetables! It was very nice, and the sight of her throwing skittles - unforgettable:) 
At night I go to Krakow for about 2 days and would be delighted if you could instruct me some cool spots! :) I will describe the entire trip on the blog, and eventually something will happen. I'll also introduce you to my tomorrow's outfit, maybe some mini video flew ... Expect a new post tomorrow, and this time I am going to pack up:)

Cześć moi drodzy! Wiem, wiem, że znów nie pisałam przez długi okres, ale uwierzcie mi, że przez nadchodzące matury w mojej szkole jest szał sprawdzianów i na prawdę nie mam czasu na jakieś konkretne zdjęcia z outfitami. By nie robić jakiegoś zastoju na blogu, postanowiłam, iż będę dodawać także zdjęcia typu "codzienność". Oznacza to, że będę częściej pisać. Mam nadzieję, że pomysł się podoba :)
Co dziś? Zdjęcia z niedzieli. Było dość słonecznie, choć wietrznie. Wybrałam się z moją siostrzyczką Amelią do parku dinozaurów, na kręgle i obiadokolację do włoskiej restauracji, na przepyszne grillowane warzywa! Było bardzo miło, a jej widok rzucającej kręgle - niezapomniany :)
Wieczorem wyjeżdżam do Krakowa na jakieś 2 dni i byłoby mi niezmiernie miło gdybyście polecili mi jakieś fajne miejscówki! :) Całą wyprawę będę opisywać na blogu, także w końcu coś się zacznie dziać. Postaram się także przedstawić wam mój jutrzejszy outfit, może jakieś mini video wleci... Oczekujcie jutro nowego posta, a tym czasem ja idę się pakować :)
STAY TUNED FOR TOMMOROW'S POST! :)


xoxo, Sandra.

6 komentarzy :

  1. pakuj się pakuj ;) ja już zapakowana, jade do piły na rytmy :) śliczną masz siostrzyczke :) możesz zapoznać ją z moim 4 i pół letnim bratem :D :) heh.
    czekamy na outfity !:) i zapraszam do wzięcia udziału w moim konkursie ! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. your header is so nice and you're so beautiful
    Shall we follow each other (via google friends)? Would mean a lot to me <3 . Let me know

    Have a nice day

    http://tumeretrouverasaparis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. You have amazing eyes on the first picture :)

    xx

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsze zdjęcie super :)piękne usta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. You've got pretty eyes! Love your lashes, hahaha. Lovely photos :)

    pdt: I love your blog!
    xxx

    OdpowiedzUsuń