piątek, 15 kwietnia 2011

Welocme to Kraków!

8 komentarzy :
 
Hello everyone! I am already in Krakow, and the Internet, I managed to catch in the Starbucks! 
As my day? FANTASTIC! I really love Krakow, I am grateful to my mom that she took me in and permitted to leave one school day. In the morning, around 6 we were already in place. Quickly jumped into the apartment, seized up and I set off alone in the city, because my mom has some training. I don't suffer from loneliness, and even sometimes you need these days:) 
Already gone through the entire gallery, I was also on the old market and I know what I want, as soon as I go, all the things that I liked. 
What have I bought? Ringlet, which will see right at the bottom:) My plans: sust another part of the crazy shopping , then to the town - dinner, theater, and maybe a gig tonight? Important to have fun! 
+ preparing for you a small video:) And pictures of my outfit will be tomorrow, when I grabbed my mother and she will do pictures, because I can't do no good photos of myself :)
P.S. Please Recommend me a nice place here in Krakow!

Witajcie moi drodzy! Ja już jestem w Krakowie, a internet udało mi się złapać w Starbuck'sie! 
Jak mój dzień? FANTASTYCZNIE! Na prawdę kocham Kraków, jestem wdzięczna mojej mamie, że mnie przygarnęła i tym samym pozwoliła na opuszczenie jednego dnia szkolnego. Z samego rana, około 6 już byłyśmy na miejscu. Szybko wskoczyłam do mieszkania, ogarnęłam się i ruszyłam sama na miasto, ponieważ moja mama ma jakieś szkolenia. Samotność mi nie doskwiera, a nawet czasami potrzebne są takie dni :)
Przeszłam już całą galerię, byłam też na starym rynku i już wiem czego chcę, także zaraz pójdę, po wszystkie rzeczy, które mi się spodobały.
Co już zakupiłam? Pierścioneczek, który zobaczycie tuż na dole :) Zaraz kolejna część szału zakupów, następnie miasto - obiad, teatr, a może jakiś koncert wieczorem? Ważne by się dobrze bawić! 
+ szykuje dla was małe video :) A zdjęcia z moim outfitem będą jutro, kiedy dorwę mamę i zrobi mi zdjęcia, bo sama sobie jakoś nie mogę zrobić dobrego zdjęcia :)
POZDRAWIAM GORĄCO!
P.S. Polećcie mi proszę fajne miejsca tu w Krakowie!
Talk to you tommorow! bye!

xoxo, Sandra.

8 komentarzy :

  1. Your hat and jacket are great, so are you!

    xoxo,
    Froso from Style Nirvana.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gorgeous city! I love it! I wish I was there right now! I really like your outfit!!! You have a wonderful blog, I am now follwing! Maybe you'll have time to visit my blog:)

    Kisses,
    Annabelle
    http://vivaluxury.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cool pictures! you look like a very fun girl:) XX

    OdpowiedzUsuń
  4. carinissimo il blog:)
    Baci
    www.thebrunetteworld.com
    Tea

    OdpowiedzUsuń
  5. Your hair and hat are beautiful!

    www.fashionproof.blogspot.com
    www.fashionproof.blogspot.com
    www.fashionproof.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń