sobota, 7 maja 2011

BONJOUR! Exchange with France.

20 komentarzy :
 
 Bonjour! I'm so tired, but somehow I decided to write the remnants of forces at the end of a note:) A few minutes ago I fell asleep on the French film, and the day was fairly "active" and spent in the French company. 
My school visit the French. Most are younger by a year, but they are really nice, especially Mathilde, who is in my house. We have something to talk about, so it's great. The main theme is - fashion! How she can unite people: D 
Today I was shopping, I bought the only dress you will see tomorrow, probably with a new outfit. As for today - I wanted that there is something terribly adorned and caught her simple, proven, and sometimes boring already set. Although the look appeared on the blog, in this configuration, the color was not yet:) 
I hope you like it and I apologize that it somehow is not called for the look, but I'm really tired, so fast loading images and go to sleep! :) 
Colorful dreams and pleasant Sunday!

Bonjour! Jestem strasznie zmęczona, ale postanowiłam resztkami siły jakoś napisać w końcu notkę :) Kilka minut temu zasypiałam na francuskim filmie, a dzień był dość "aktywny" i spędzony w francuskich towarzystwie. 
Do mojej szkoły zawitali Francuzi. Większość jest młodsza o rok, ale są na prawdę sympatyczni, a szczególnie Mathilde, która jest u mnie w domu. Mamy o czym rozmawiać, więc jest świetnie. Głównym tematem jest - moda! Jak ona potrafi łączyć ludzi :D
Byłam dziś na zakupach, kupiłam jedynie sukienkę, którą zobaczycie jutro zapewne wraz z nowym outfitem. Co do dzisiaj - chciałam aby nie było to coś strasznie strojnego i wybrałam swój prosty, sprawdzony, czasami nudny już zestaw. Mimo iż zestaw pojawiał się na blogu, to w ten konfiguracji kolorów jeszcze nie było :)
Mam nadzieję, że się podoba i przepraszam, że jakoś się nie rozpisałam co do look'u, ale na prawdę jestem zmęczona, więc szybko ładuję zdjęcia i idę spać! :)
Kolorowych snów i miłej niedzieli!


I was wearing: 
blazer C&A
skirt H&M
white tshirt ZARA
shoes HUMANIC
bag KAAPHAL
jellyweary MIX OF BRANDS
watch BABY G CASIO

xoxo, Sandra.

20 komentarzy :

  1. So beautiful....


    spicyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Great photos ! Love that post. You look very good in these photos <3
    I really like your blog ...

    Nicollette from:
    http://touch-your-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny outfit:) piekne zdjęcia:)

    www.my-styleee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna stylizacja :) i strasznie podoba mi się twój zegarek :d

    http://fashionfeverr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia! :)
    xx

    http://sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. i love the post!! And the photos.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. great photos. ;)))))

    kiss:*

    OdpowiedzUsuń
  8. i really love your skirt, is amazing! it suits amazing into you!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog!!!
    prosto ale ten różowy akcent - bomba! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hy dear,
    Nice blog you have here :)

    VISIT MY NEW BLOG..

    http://therubberdoll.com/

    Kisses from pepa :X

    OdpowiedzUsuń
  11. i'm super impressd by the styling in this ouutfit. the shoes are sooo hot and i love the hot pink in the ensemble. genius!
    xoxo
    mina

    OdpowiedzUsuń
  12. ovely pics and blog:)
    www.thebrunetteworld.com
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  13. Super!
    U mnie do wygrania STYLOWE BUTKI :)
    misscferreira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. really nice outfit! and you are a beautifull girl :)

    OdpowiedzUsuń
  15. aw thanks a lot, this is really nice <3
    you are so cute on those pictures !

    OdpowiedzUsuń
  16. Gorgeous! I love your Style!!!
    I follow U!!!!
    If you want, visit my blog and followme back! :)
    Kisses from México City!
    http://modacapitalblog.com

    OdpowiedzUsuń