niedziela, 19 czerwca 2011

J'adore la France!

7 komentarzy :
 
 Finally at home, but already I miss France. I love this country so much. Completely different mentality, different lifestyles, but that's all I really like, and this journey makes me the fact that in the future I want to live there so muchhh! :)
As for fashion - I like French glamour and that suits me. Their elegance, but lightness and delicacy. The street is very inspiring, and even pedestrians encounter on the subway is always on time, but they keep own style. So to speak - France elegance! I can't wait to come back there - just in the holidays! This time I will accompany my little laptop, so I will write every day special for you all .As for the present, and my last trip - of course I brought a few souvenirs :) Soon you will see everything on the blog and as always obligatory souvenir, is a purse. I bought her thanks Mathilde's advice about French boutique in Minnelli. Creamy bag, very quickly fell into my eye:) I'll show you some pictures today of France, not necessarily "fashion", but just at the beginning of week I'll publish some new outfits! Gonna add all and  I wish you all a great Sunday :)

Nareszcie w domu, choć już tęsknie za Francją. Strasznie kocham ten kraj. Kompletnie inna mentalność, inny styl życia, ale to wszystko bardzo mi się podoba, a takie podróże utwierdzają mnie w tym, iż w przyszłości bardzo chcę tam mieszkać :)
Co do mody - styl Francuzek jak najbardziej mi pasuje. Ich elegancja, ale i lekkość i delikatność. Ulica jest bardzo inspirująca, a przechodnie choćby spotkani w metrze zawsze na czasie, ale posiadający własny styl. Rzec by można - Francja elegancja! Już nie mogę się doczekać kiedy tam wrócę - dokładnie w wakacje! Tym razem towarzyszyć będzie mi mój mały laptopik, dzięki czemu będę pisać codziennie.
Co do teraźniejszości i mojej ostatniej podróży - oczywiście parę pamiątek sobie przywiozłam :)  Wkrótce ujrzycie wszystko na blogu i jak zawsze obowiązkowa pamiątka, to torebka i ową zakupiłam. Za poradą Mathilde kupiłam sobie w francuskim butiku Minelli. Odcień kremowy, bardzo szybko wpadł mi w oko :) Pokażę Wam dziś trochę zdjęć z Francji, niekoniecznie "modowych", ale tuż na początku tygodnia opublikuje jakieś nowe stylizacje! No troszkę się rozpisałam, życzę wszystkim udanej niedzieli :)
Thanks Clemence for this cute picture! :)
Wow, a lot of pics! But hope that all will like it ;)
Don't forget about my facebook account, where you can follow me and know daily what's up!

xoxo, Sandra.

7 komentarzy :

  1. lovely photos:)
    I hate jellyfish(I have bad memories,I've had snorkeling with them..there was more than 100;/)but They're Beautiful:)

    www.everything-for-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. What an enchanting place! I love the denim jacket with the fur trim! =)

    http://pinkchampagnefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia, a pierwszy outfit suuuuper!!Pozdrawiam i zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń