środa, 15 czerwca 2011

Last moments in France!

13 komentarzy :
 
I'm in France right now, at my dear firend Mathilde's home! I'm almost here by week, but I'm going back to Poland in Friday. Sorry that I didn't write soo long, BUT when I was in Poland I had some problems with my Internet and right now I'm in Brest, France. Hope that you'll wait all for me to Friday's night or Saturday, because I'll write more. Hope too, that you'll understand that I want to take all best memories to my heart from my French trip and don't waste my time to write (even if is never for me - waste the time :)). I'm going to sleep, because tommorow is my last day here and I want be alive ;) See you soon, ly dears followers! 

Jestem we Francji, w domu mojej francuskiej przyjaciolki Mathilde! Jestem tu od prawie tygodnia, ale wracam juz w piatek do Polski. Przepraszam, ze nie pisalam tak dlugo, ALE kiedy bylam w Polsce mialam male problemy z Internetem, a teraz jestem w Brescie, we Francji: Mam nadzieje, ze pocekzacie na nowy post jeszcze do piatku lub soboty, poniewaz wtedy napisze wiecej :) Mam nadzieje rowniez, ze zrozumiecie mnie, ale chcialabym wykorzystac kazda okazje tutaj to spedzania mile czasu, zapamietania kazdego wesolego momentu i nie marnowac czasu. Ok, swoje powiedzialam, a teraz ide spac, bo jutro czeka mnie dosc ciezki dzien i ostatni mojej podrozy! :)
Przepraszam, ale Mathilde nie posiada polskich znakow ;)

Good night!
Bonne nuit!
xoxo, Sandra.

13 komentarzy :

  1. Zazdroszczę Francji! Sweter też posiadam i uwielbiam <3 Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej!francja,francuski-zazdroszczę i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. you're in France, it seems to be amazing! I hope you are having an amazing time! your looks are beautiful! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę :) a zdjęcie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Such a cute picture! When I was younger I went to french every single year, my parents have a house there.. just love it!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam do wzięcia udziału w KONKURSIE!
    Szczegóły u mnie na blogu! ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za wszystkie komentarze! Kocham Francje do granic mozliwosci i wiem, ze na pewno tu w przyszlosci zamieszkam, bo kocham styl zycia Francuzow ;)
    THANKS!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. super że wyjechałaś !:) śliczna dziewczyna ! łap ile się da z Francji i wracaj do nas !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Haha this is such a cute photo, friendships are one of the treasures of life! :)


    xoxo,
    Addie
    The Cat Hag

    OdpowiedzUsuń